"What is your mother's role?"

Fordítás:Mi édesanyád szerepe?

February 14, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kollarcsaba

Mi a szerepe az anyádnak. - szerintem jó


labdacsuka

Mi anyád szerepe? Ezt írtam fordításnak és nem fogadta el. Mert???


fectroll

Mert ez kb úgy hangzik, "Mi az anyád van?" Bár helyes maga a mondat.


akiralyb

A mother azt is jelenti, hogy anya, tehát your mother =anyád, nem csak édesanyád.


brutus01

Mi az anyukád szerepe? - ezt elfogadja.


EndreNagy0

maga a mondat is értelmetlen


Marcell868697

Mi anyukád dolga, az nem megfelelő?


JohnWeber786406

Nem értem... Megégtem: Mi van az édesanyád szerepét?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.