1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That girl has become a beaut…

"That girl has become a beautiful woman."

Fordítás:Abból a lányból gyönyörű nő lett.

February 14, 2014

14 hozzászólás


PusztaiEndre

Az a lány csodaszép nővé vált.


LszlGyrgy

SwiftKey a barátod


adda76

OFF: De jó, épp most kerestem egy normális appot magyar prediktív szótárral, köszi! Tényleg nagyon jó.


jokutine

a woman szóra az asszony miért nem jó?


bruati

a lady az asszony vagy die Dame :-)


jokutine

Szerintem a lady inkább hölgy. A woman akkor mi?


bruati

szerintem jó az asszony is a woman-re, de itt nem találok benne ilyen jelentést woman definíciója: http://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/woman


KicsiVikk

koltoi kerdes, de miert nem lehet orokre beirni a naaagy szotarba, hogy a beautiful, csodalatosat is jelent? :S ezt vertek belem anno es renszeresen ezzel szivom meg :S


Luie1

a csodalatost inkabb "wonderful"-nak forditjak...


PeterBaran1

A helyesírási hibákat is lehetne javítani mert a jó válaszban is talál hibát pl.: gyönyörű helyett byönyörű van írva :)


zetorka

mondom, hogy kész macera leírni :)


jokutine

Nagyon nyomasztó, hogy a legnehezebb mondatokat is a that, this közötti különbség miatt lehet elbukni.


GrguritsKa

Ezt írtam - Az a lány egy gyönyörű nő lett. Valóban nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.