"That girl has become a beautiful woman."

Fordítás:Abból a lányból gyönyörű nő lett.

4 éve

19 hozzászólás


LszlGyrgy

SwiftKey a barátod

4 éve

adda76
adda76

OFF: De jó, épp most kerestem egy normális appot magyar prediktív szótárral, köszi! Tényleg nagyon jó.

4 éve

jokutine

a woman szóra az asszony miért nem jó?

4 éve

bruati

a lady az asszony vagy die Dame :-)

4 éve

jokutine

Szerintem a lady inkább hölgy. A woman akkor mi?

4 éve

bruati

szerintem jó az asszony is a woman-re, de itt nem találok benne ilyen jelentést woman definíciója: http://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/woman

4 éve

PusztaiEndre

Az a lány csodaszép nővé vált.

4 éve

KicsiVikk

koltoi kerdes, de miert nem lehet orokre beirni a naaagy szotarba, hogy a beautiful, csodalatosat is jelent? :S ezt vertek belem anno es renszeresen ezzel szivom meg :S

4 éve

Luie1
Luie1

a csodalatost inkabb "wonderful"-nak forditjak...

4 éve

KicsiVikk

mar hivom is az angoltanarnenit. amugy is lenne mit mondanom neki :@

4 éve

Luie1
Luie1

:D

4 éve

KicsiVikk

mentsegere elmondom h max 1evvel jart elottunk angolbol. Az oroszhoz biztos jobban ertett.

4 éve

Luie1
Luie1

az orosz is szep nyelv. remelem elerheto lesz az orosz nyelv is duolingo-n... :)

4 éve

PeterBaran1

A helyesírási hibákat is lehetne javítani mert a jó válaszban is talál hibát pl.: gyönyörű helyett byönyörű van írva :)

4 éve

zetorka

mondom, hogy kész macera leírni :)

4 éve

jokutine

Nagyon nyomasztó, hogy a legnehezebb mondatokat is a that, this közötti különbség miatt lehet elbukni.

4 éve

tarzanthecat10

Nem volt lett szó

1 éve

bruati

hát persze hogy nincs lett szó, mivel ez angol :-) amúgy meg a "become"-nak a fordításai között van a "lett"

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.