1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We did not use to drink coff…

"We did not use to drink coffee."

Çeviri:Biz kahve içmezdik.

February 14, 2014

13 Yorum


TurganUmur

Insana bildigi ingilizceyi sasirttiriyorsunuz.


gls2005

Neden use to kullaniyor


beritan208336

'used to ' kalıptır. Eskiden yapılan fakat günümüzde yapmadığımız alışkanlıklarımızı anlatırken kullanılır. (I used to dance ' ben eskiden dans ederdim')


Anl870711

Burada eskiden yapmayıp şimdi yaptıkları şeyden bahsetmiş ama sanırım yine sizin cevabınız geçerli.


alialper

içmiyorduk eskiden böyle bir alışkanlığımız yoktu olamz mı


soybir

"use to" terk edilmiş alışkanlıklarda kullanılıyor.


atzehri

Onceden kahve icmezdik niye olmuyo


karr__man

Kahve icmezdik (didn't use to) = Kahve icme aliskanligimiz yoktu = Kahve icmeye alisik degildik (weren't used to) Fark?


julietmehtap

We used to drink coffee


Anl870711

Sanki yanlış gibi.Sebebi bu cümle olumlu.Bize verilen olumsuz cümle.


gozkea

We did not used to drink coffee.


sablenimbu

"We dont talk anymore like we use to do" Nedense aklima geldi


IainDonald2

Kötü İngilizce. 'We used not to drink coffee' daha iyi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.