1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She assumes that we are wron…

"She assumes that we are wrong."

Fordítás:Feltételezi, hogy tévedünk.

February 14, 2014

22 hozzászólás


zsolt.kova1

Hát a wrong-ot egyáltalán nem lehet felismerni.


dokijano

Ez is egy idióma, állandósult szókapcsolat, amit így kell megtanulnunk: to be wrong = tévedni.


Sztankovics

Nahát a wrong-ot abszolút nem értettem, pedig jó párszor meghallgattam


vasvariistvan

Azért nem hallod a G hangot, mert az itt néma. Nem kell ejteni és így hallani sem.


KataEgyed

A wrong helyett már mindent értettem. :( , a kiejtéssel volt gondom, nem ismertem föl.


gyopper

érdekes módon a lassított felvételen nem értettem, ezért próbálkoztam a normállal és azon érthetőbb....bár lehet az sem elég meggyőző


Sanyiapa

Miért kell ide létige? Mi vagyunk tévedésben, vagy mi vagyunk tévedve? Vagy hogy kellene ezt értelmezni?


gyopper

vannak olyan kifejezések, amiket nem szó szerint fordítanak...ez így helyes, így kell megtanulni...a kolléga fentebb említette már...we are wrong=tévedünk...hallottam, amúgy magyarul is azt a kifejezést, hogy "tévedésben vagy!!" de nem gyakori és nem tenném a nyakamat arra, hogy helyes


KataEgyed

Sanyipapa, ezt csak be kell biflázni.Ugyanolyan ,mint I am afraid- azaz félek.Ha magyarra lefordítjuk, "én vagyok félek" kb.


imre.pozsa

Én azt hiszem, hogy az angolban nem ige a fél, hanem melléknév, tehát én vagyok félős...


BLacee

Akár normálisan, akár a lassúval hallgatom a "wrong" ÉRTHETETLEN! Jelentve!


SIRRob007

Egyetértek. One-nak sokkal inkább lehet hallani, mint wrong-nak.


WynNyback

A wrong teljesen felismerhetetlen.


hajnalgyongyver

Elfogadja,hogy tévedünk?


SmuelSoma

Ha azt feltételezi, hogy tévedünk, akkor hogy mondaná azt, hogy rosszak vagyunk?


harytomi

We are= mi vagyunk tévedve?


Zotya242

"Feltételezi hogy hibázunk" az nem jó? "Wrong" másik jelentése a "hibás" is.


VaszliknAn

Feltételezi hogy rosszak vagyunk. Ez miért nem jó?


Baldr10

felteszem téved a Duolingó, mikor nem fogadja el, hogy: felteszi tévedünk.


legaborgo

"Feltételezi, hogy hibázunk." - ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.