A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She assumes that we are wrong."

Fordítás:Feltételezi, hogy tévedünk.

4 éve

16 hozzászólás


zsolt.kova1

Hát a wrong-ot egyáltalán nem lehet felismerni.

4 éve

dokijano
dokijano

Ez is egy idióma, állandósult szókapcsolat, amit így kell megtanulnunk: to be wrong = tévedni.

4 éve

KlraVeszer

` A

4 éve

Sztankovics

Nahát a wrong-ot abszolút nem értettem, pedig jó párszor meghallgattam

4 éve

vasvariistvan

Azért nem hallod a G hangot, mert az itt néma. Nem kell ejteni és így hallani sem.

2 hónapja

KataEgyed

A wrong helyett már mindent értettem. :( , a kiejtéssel volt gondom, nem ismertem föl.

4 éve

gyopper

érdekes módon a lassított felvételen nem értettem, ezért próbálkoztam a normállal és azon érthetőbb....bár lehet az sem elég meggyőző

4 éve

Sanyiapa

Miért kell ide létige? Mi vagyunk tévedésben, vagy mi vagyunk tévedve? Vagy hogy kellene ezt értelmezni?

4 éve

gyopper

vannak olyan kifejezések, amiket nem szó szerint fordítanak...ez így helyes, így kell megtanulni...a kolléga fentebb említette már...we are wrong=tévedünk...hallottam, amúgy magyarul is azt a kifejezést, hogy "tévedésben vagy!!" de nem gyakori és nem tenném a nyakamat arra, hogy helyes

4 éve

KataEgyed

Sanyipapa, ezt csak be kell biflázni.Ugyanolyan ,mint I am afraid- azaz félek.Ha magyarra lefordítjuk, "én vagyok félek" kb.

4 éve

imre.pozsa

Én azt hiszem, hogy az angolban nem ige a fél, hanem melléknév, tehát én vagyok félős...

1 hete

BLacee
BLacee

Akár normálisan, akár a lassúval hallgatom a "wrong" ÉRTHETETLEN! Jelentve!

4 éve

SIRRob007
SIRRob007

Egyetértek. One-nak sokkal inkább lehet hallani, mint wrong-nak.

4 éve

AdamLorinc3
AdamLorinc3

A wrong teljesen felismerhetetlen.

4 éve

hajnalgyongyver

Elfogadja,hogy tévedünk?

3 éve

SmuelSoma

Ha azt feltételezi, hogy tévedünk, akkor hogy mondaná azt, hogy rosszak vagyunk?

1 hónapja