Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Frauen"

Çeviri:Kadınlar

1 yıl önce

8 Yorum


Narmin471565

Frau ile frauen arasındaki fark?

1 yıl önce

seyma81_

Frau kadın, Frauen kadınlar demek.

1 yıl önce

Melis286381

"en" geldiği zaman çoğul

8 ay önce

gamze877147

Bende anlamadım

3 hafta önce

PandaTheKiller

Tıpkı aynısı gibi söylüyorum ancak yanlış algılıyor!?

7 ay önce

RveydaSart

Frauen ve die frauen 'in anlamları aynı ama farkı ne?

5 ay önce

h.beyzatekeli

Almanca'da tüm İsimler cümle içinde büyük harfle yazılır. Die Frau ist gut. Gibi artikel belirli kelime yapar.

4 ay önce

Adem996574

Yok

4 ay önce