"Die Frauen"

Çeviri:Kadınlar

October 17, 2016

29 Yorum
Tartışma kilitli.


PandaTheKiller

Tıpkı aynısı gibi söylüyorum ancak yanlış algılıyor!?


HaticeKany1

Evet bende de ayni durum oluyor ve sinir bozucu


wainreddo

Ses alırken cızırtı ya da nefes sesi geliyorsa kabul etmiyor olabilir.


Sleyman120837

Bas harfini buyuk yaz


Yamur209956

Aynen bnde de öyle oluyor


Zeynep_X

Ya aynısı gibi söylüyorum frau yu niye olmauyor


nurcanlisi

Frauen ve die frauen 'in anlamları aynı ama farkı ne?


_kultigin

Die das der felan artikeldir . Normalde frau kadın demek die frauen de kadınlar demek


h.beyza.

Almanca'da tüm İsimler cümle içinde büyük harfle yazılır. Die Frau ist gut. Gibi artikel belirli kelime yapar.


lokmankaradeniz

Cumlede kullanirken die kullaniliyor.


yarenpikac

Die yi habire dir diye yazıyom bu çok sinir bozucuuu


meryem201147

Die fraun de aynı fraun de anlamları da aynı


Mucize897866

Aynisini soyluyorum olmuyorr


Ayenur372139

Aynısı gibi söylüyorum ama algılamıyor


laydaNur1480

Bende aynısı gibi söylüyorum kabul etmiyor. Problem var sanırım


TueGM5

Aynen benim de aynısı söylüyorum aslında sorun var galiba


FatmaNur157

doğru söylüyorum ama hata veriyor


bzygtmrt

Ne gırtlak istiyor buda


bzygtmrt

Bu nedir ya anlamıyor beni


PnarKprl1

Aynısını söyledim o yanlış algılıyor ayrıca ilk seferde nasıl kusursuz söyleyebiliriz ki


tubs312681

DELIRCEM AYNISINI SOYLUYORUM KABUL ET

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.