1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Frauen"

"Die Frauen"

Çeviri:Kadınlar

October 17, 2016

7 Yorum


PandaTheKiller

Tıpkı aynısı gibi söylüyorum ancak yanlış algılıyor!?


HaticeKany1

Evet bende de ayni durum oluyor ve sinir bozucu


NadirAzerbaijan

Die Frauen, Frauen ayni deyilmi anlamadim


Zeynep_X

Ya aynısı gibi söylüyorum frau yu niye olmauyor


yarenpikac

Die yi habire dir diye yazıyom bu çok sinir bozucuuu


meryem201147

Die fraun de aynı fraun de anlamları da aynı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.