"DieFrauen"

Çeviri:Kadınlar

2 yıl önce

8 Yorum


Narmin471565

Frau ile frauen arasındaki fark?

2 yıl önce

seyma81_

Frau kadın, Frauen kadınlar demek.

1 yıl önce

Melis286381

"en" geldiği zaman çoğul

10 ay önce

gamze877147

Bende anlamadım

2 ay önce

PandaTheKiller

Tıpkı aynısı gibi söylüyorum ancak yanlış algılıyor!?

9 ay önce

RveydaSart

Frauen ve die frauen 'in anlamları aynı ama farkı ne?

7 ay önce

h.beyzatekeli

Almanca'da tüm İsimler cümle içinde büyük harfle yazılır. Die Frau ist gut. Gibi artikel belirli kelime yapar.

6 ay önce

Adem996574

Yok

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.