Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I also want it!"

Çeviri:Ben de onu istiyorum.

4 yıl önce

21 Yorum


hilal___lcy

ayrıca anlamında neden kullanımlmıyor. Yani "Ayrıca onu istiyorum" niçin olmaz ??

4 yıl önce

Outface

Evet bu konuda cevap bekliyoruz.

3 yıl önce

smanovic

ben de onu istiyorum - ben onu da istiyorum karıştı....

4 yıl önce

woodyinho.

ikincisi için i want it also demeniz gerek

11 ay önce

F.KARA

also , için "ayrıca "anlamında kullanmak için hangi durumları gözetmemiz gerekiyor ?

3 yıl önce

BerkTurgut

Also cümle başında kullanılmadığı için "ayrıca" anlamı taşımıyor. "Also i want it " kullanımı "ayrıca ben onu istiyorum" anlamına geliyor.

1 yıl önce

Bisnev99

Evet cümle başında ayrıca demek.

1 yıl önce

aslanmuson

Sanırım "also" daha çok "ayrıca" için kullanılıyor. Bu cümlede "I want it too" kullansak olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

also "de" anlamında da kullanılır sıklıkla. yukarıda mesela "ayrıca" şeklinde çeviremeyiz. "I want it too" da olur.

4 yıl önce

metalurjistsks

neden ayrıca onu istiyorum diyemiyoruz bilgilendirimisiniz?

4 yıl önce

aslanmuson

teşekkürler...

4 yıl önce

smanovic

'Ben onu da istiyorum' nasil soylenir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I want it, too. I want it as well.

4 yıl önce

AydaKarama1

Bu farklı yazılımların nedeni nedir. kibar naif veya sokak dili vs.gibi mi..

1 ay önce

Huseyin_Erdogan

Ben de isterim onu dedim kabul etmedi.Nedendir sayın hocam :)

3 yıl önce

Meryem837797

Cumlen devrik

3 yıl önce

Velikarak

I also want it.

2 yıl önce

SafaErdem1

Ben de istiyorum, derken ben de onu istiyorum' u kastettiğimizi bazı sorularda anlıyor ama burda anlamadı.

4 yıl önce

okuzpd
okuzpd

"Ben de istiyorum onu" yanlışmış. Komik oluyo bazen

3 yıl önce

1098981506

Sanki I also wanted gibi bir şey duydum. I also want it doğru olanmış! Kargaşa!

2 yıl önce