1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I also want it!"

"I also want it!"

Çeviri:Ben de onu istiyorum.

February 14, 2014

22 Yorum


hilal___lcy

ayrıca anlamında neden kullanımlmıyor. Yani "Ayrıca onu istiyorum" niçin olmaz ??


Outface

Evet bu konuda cevap bekliyoruz.


smanovic

ben de onu istiyorum - ben onu da istiyorum karıştı....


woodyinho.

ikincisi için i want it also demeniz gerek


BerkTurgut

Also cümle başında kullanılmadığı için "ayrıca" anlamı taşımıyor. "Also i want it " kullanımı "ayrıca ben onu istiyorum" anlamına geliyor.


Bisnev99

Evet cümle başında ayrıca demek.


smanovic

'Ben onu da istiyorum' nasil soylenir


Selcen_Ozturk

I want it, too. I want it as well.


AydaKarama1

Bu farklı yazılımların nedeni nedir. kibar naif veya sokak dili vs.gibi mi..


F.KARA

also , için "ayrıca "anlamında kullanmak için hangi durumları gözetmemiz gerekiyor ?


aslanmuson

Sanırım "also" daha çok "ayrıca" için kullanılıyor. Bu cümlede "I want it too" kullansak olmaz mı?


Selcen_Ozturk

also "de" anlamında da kullanılır sıklıkla. yukarıda mesela "ayrıca" şeklinde çeviremeyiz. "I want it too" da olur.


metalurjistsks

neden ayrıca onu istiyorum diyemiyoruz bilgilendirimisiniz?


Alitolga7

Selcen hanım cevaplarinizda soyle olmaz böyle olmaz turunde cevaplar veriyorsunuz ama neden oyle olmayacağı konusunda da detay verebilirseniz daha ogreticivolur bence...sonucta uygulama deneme yanılma yoluyla ve hatalarimizida bu yorumlar uzerinden duzeltiyoryuz..emekleriniz için de teşekkür ederim


Halilbrahi476735

ibrahim tatlıses mi önermiş bu cümleyi " ben de isterem"


TCAysenAkay

Ben de onu isterim neden olmuyor


memedakay1905

Her'i neden kabul etmedi ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.