"What is the legal age for marriage?"

Çeviri:Yasal evlilik yaşı kaçtır?

February 14, 2014

71 Yorum

Konu önem sırasına göre

R.Corleone

evlilik için hukuki yaş nedir? dedim kabul etmedi... :)

May 4, 2014

emr_ock

Evlilik icin yasal yas ne dedim kabul etti ;)

February 24, 2015

DuoLingoCu24

Evet

January 28, 2015

WhyS0Serious

rapor ettim buda doğru sayılmalıydı .

June 27, 2015

YunusKarad3

aynen

August 30, 2015

hsnsvrn

Evlilik için hukuki yaş nedir ? ' inde olması gerekmez mi ?

October 16, 2014

sonador793751

Neden legalin diger anlami kanuni iken turkce tercumede bunu kabul etmiyor.turkcede az yada cok kullanilmasi swbep olamaz bence duzeltilmeli...

October 7, 2014

Stgurbuz

Hukuki evlilik yaşı kaçtır? Cevabı da doğru olmalıydı. Fakat uygulama yanlış dedi.

January 1, 2015

Hseyinahin

Dikkat ederseniz yaş legal sozcugu tarafindan vurgulaniyor. Turkcedeki sifat mantigi gibi dusunun

May 11, 2015

YILMAZ_ERDEM

legal kelimesinde kanuni deseydik olur muydu? bu arada canımız sıkıldı ÖSYM tarafındanielts denkliği bugün kaldırılmış

February 14, 2014

ProwlingParis

Yani olabilir de Sultan Süleyman'ı tasvir etmek dışında sanki pek kullanılmıyo "kanuni". Hepsi eş anlamlı tabi ama kullanımdaki popülerlik de önemli. Sıkma canını, burda fullersin İngilizce'yi, sonra sınav mınav affetmezsin hiçbirini!

February 14, 2014

merlekli

ashfshafhasfhsagh abi sen ne yapıyorsun ya öyle

May 13, 2017

Kasaap

"Evlilik için MEŞRU yaş nedir"

Kabul edilmedi.

February 17, 2015

DignityCons

Evlenmek icin yasal yas nedir dedim kabul etti... sonra kizdim kendime marriage fiil degil evlilik demek :( yani kendimi yanlis kabul ediyorum hihhh

March 3, 2015

BahadirKaya90

Merhaba.

Cümlenizdeki evlenmek de fiil değil. Evlenmek kelimesi Türkçede özne olarak kullanıldığı zaman fiilimsi olur ve türü İsimdir. Fiilimsi nedir derseniz Google araması yapabilirsiniz. Cümlenizdeki evlenmek kelimesi İsim-fiil'dır. Yani bir fiilimsi türü. İsim fiiller fiil köklerine - ma/-me, (y)-ıș/-iș,-mak/-me k ekleri getirilerek yapilir.

Örnek bir cümle ile pekiştirelim. Nefes almak, yaşamak değildir. Bu cümlede nefes almak özne, yaşamak değildir yüklemdir ve ikisi de İsim-fiil dır. Nefes almak yaşamaktır, olsaydı yine nefes almak özne, Yaşamaktır yüklem olacaktı. İngilizceyi doğru öğrenmek için Türkçeye de iyi hakim olmak faydalıdır. İyi çalışmalar.

July 15, 2017

haticedurgunn

Hukuki evlilik yaşı nedir dedim kabul etmedi :( neden acaba arkadaşlar?

October 18, 2014

ehsankakaei91

why not "yasal yaşı evlenmeğe kaç"?

May 17, 2014

hknglr72

"Evlilik yasal yaşı ne ?" Yanlışmı?

September 30, 2014

elifdilemdemir

"Evlilik ICIN yasal yaş ne?" olucakti.

November 9, 2014

BurakGmer

Ne yazinca kabul etmedi Nedir olmali ;)

March 28, 2015

senersemra

evlilikte yasal yaş nedir ? cümlesi neden olmadı

October 16, 2014

elifdilemdemir

"In marriage" deseydi olurdu. Ama "for marriage" demiş.

November 9, 2014

binnazo

Kanuni yasal demektir. Araştırın

October 19, 2014

ercansonmez

"Resmi evlilik yaşı nedir?" doğru cevabım neden doğru kabul edilmedi !?...

October 25, 2014

elifdilemdemir

Resmi icin "formal" kullanilir. Legal, yasal demektir. Ayrica "evlilik ICIN yasal yas" olucakti.

November 9, 2014

kemalcatak

Legal kelimesi yasal, hukuki, kanuni gibi anlamları karşılar.

November 1, 2014

MohammadJa959703

(Evlenmek için hukuki yaş kaç )dedim kabul etmedi

December 7, 2014

SaidBerkSa

'Hukuki evlilik yasi nedir?' Yazdim kabul etmedi

January 2, 2015

UmitBilge

how kaç demek değil mi, burada ise what var. yani doğru cümle yasal evlilik yaşı nedir, ben böyle yazdım ve kabul etti.

January 13, 2015

7t6ukcah

Yasal evlilik yaşı kaçtır diye çeviri yaptı. What soru kalıbı varken kaçtır olarak nasıl ceviri yapabildi ?

January 23, 2015

RumeysaKet

Cevabın aynisini yazmama ragmen kabul etmedi :)

February 3, 2015

BaranKarah1

Yasal yerine kanuni yazınca kabul etmedi. Sanırım kanuni sultan süleyman sandı

February 6, 2015

fthwashere

"İçin"neden kullanılmaz. Merak ettim

February 8, 2015

emrekacar

Evlilik için uygun yaş nedir? yazdım kabul etmedi.

February 13, 2015

freiheit56KRD

Evlenmenin kelimesi kabul etmedi

February 23, 2015

ErkerBiror

Legal sacmaligina bir alternatif getirilmeli.. kaçınız bugune kadar boyle bir cumle icinde legal diye kelime kullandi ki?

March 8, 2015

dtnuri70

kanuni evlenme yaşı nedir dedim kabul etmedi

March 17, 2015

Nizamettin71399

Evlilik için yasal yaş nedir

March 23, 2015

Nizamettin71399

evlilik için kanuni yaş nedir

March 23, 2015

milleniumchild

Uygun yaş nedir yazdım kabul etmedi ama kendisi direk legal olarak yazdı

April 3, 2015

SHA1453

Hukuki evlilik yaşı ne? Olması lazımdı

April 9, 2015

BatuhanDede25

.

April 18, 2015

aydemireren

Yasak evlilik yaşı nedir yazmışım yanlışlıkla yazında hata var deyip kabul edeydi tadından yenmezdi (:

May 2, 2015

Lokman KAYMAZ

Kanuni evlilik yaşı nedir dedim kabul etmedi. Sanırım bu cümlenin anlam olarak güncellenmesi ve zenginleştirilmesi gerekiyor

October 22, 2015

Mehmetner

Türkçede kanuni sözcüğü ile yasal ve ya hukuksal sözcüklerin anlamları arasındaki fark nedir?

November 23, 2015

iremnur986859

Uygun dedim ben

March 18, 2016

iremnur986859

Hukuki yasal ne farkeder?!

March 18, 2016

Shafa_Nur_Az

Evlenmek için yasal yaşın kaç? Yazdim qabul etmedi...Bu turce eseblesdirireeee offff

April 30, 2016

bekir9103

evlilik yaşı kanunen nedir? nasıl yanlış kabul ediliyor

May 28, 2016

gkhangk0

böyle ccümle olmaz kurulmaz.

July 8, 2016

sedus1

yasal olarak evlilik yaşı nedir dedim kabul etmedi

August 4, 2016

nez.22.lulu

Evlilik için yasal yaş sınırı nedir? dedim kabul etmedi ama. aynı şey sonuçta

August 12, 2016

hatininhayalleri

cevapta "yasal evlilik yaşı kaçtır" diyor ama "kaçtır" ifadesi yok bu bir kalıp falan mı?

August 31, 2016

VarusBey

ulan içinde for geçiyor diye evlenmek için yasal yaş kaçtır yazdım kabul etmedi. soxum bele vaziyetin içine

October 14, 2016

turakaan

evlenmenin yasal yaşı nedir dedim kabul etmedi

November 15, 2016

vahdet730096

Kanuni kelimesini kabul etmiyor. Yasal=kanuni.

November 20, 2016

sinova57

evlilik için yasal yaş nedir? dedim sistem kabul etmedi...google translate aynı ingilizce cümleyi girdim sonra aynı benim cevabı verdi...

February 8, 2017

zehradilekk

''evlenmenin yasal olduğu yaş nedir'' dedim yanlış dedi :(

March 26, 2017

systemwizard

kaçtır olarak demesi kesinlikle saçma yasal evliliğin y aşı nedir olması lazım

April 25, 2017

Ersin667736

Beyler kanuni ve meşru gibi kelimelerimiz varken legal nedir ya bunu izah edin, adamlar iyilik yapıyolar ama türkçeye zarar vererek hepimiz böyle durumlarda bir olup buraya yazmalıyız lüzum görürsek daha da fazlasını yapmalıyız..

May 20, 2017

BahadirKaya90

Cümlenin tam karşılığı "Evlilik için yasal/hukuki yaş nedir?" olmalı.

July 15, 2017

OoravzanuroO

'' evlenmenin yasal yaşı nedir? '' neden olmaz

November 25, 2017

englishfunn

evlilik için hukuki yaş nedir dedim ve kabul etmedi

December 24, 2017

ILaxenI

Hindistan da 14

July 27, 2018

Efkan75295

For yerine of gelebilir miydi?

November 15, 2018

Eyll977018

Bu bir sorü ama saçma

February 4, 2019

LunaWilwardd

evlilik için resmi yaş nedir dedim kabul etmedi:(

March 12, 2019

Nejat167103

18 yazdim yanlış dedi. Neden acaba.

March 29, 2019

ServetCan10

For yerine of olmasi lazım.

June 28, 2019

Aye95537

Yasal ve kanuni eş anlamlı kelimeler.Dersi hazırlıyanın Türkçesi biraz kıt galiba.

August 17, 2019

umitlenirsen

Evlilik için yasal yaş nedir? böyle de söylenir..

August 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.