A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A macska átmegy az ingemen."

Fordítás:The cat walks over my shirt.

0
4 éve

16 hozzászólás


fonorika

a macska átsétál az ingemen, vagy inkább goes ha átmegy... Nem?

10
Válasz4 éve

tevebe

Az átmegy mindkét jelenségre jó magyarul. De angolul már másabb ha valaki átmegy az erdőn (közben benne van, áthatol benne) -> through. De más, ha valamin átsétál (végig tapos rajta - fölötte van közben) -> over.

4
Válasz3 éve

tevebe

Bocs. Ezt a következő hozzászólónak szántam.

0
Válasz3 éve

megsincsen

miért nem jó a through?

4
Válasz4 éve

zoliart

menni az go, nem walk de már megszoktam

2
Válasz4 éve

ronkovics86

Én is ezt írtam. :-(

1
Válasz4 éve

dodolabs

Szerintem is jónak kéne lennie a through-nak.

1
Válasz4 éve

molnaarp

Szerintem is jó a trough. (Az over: átsétál rajta, a trough: pedig atbújik rajta értelemben, de a magyar mondat mindkettőt jelentheti) De lehet, hogy tévedek.

1
Válasz4 éve

Dori1024

A my shirt elé mért rossz ha odaraktam a the-t. Mert úgy van, hogy AZ ingemen????

0
Válasz4 éve

megsincsen

szerintem birtokos szerkezetek elé nem tesznek névelőt, sose hallottam még úgy

4
Válasz4 éve

Yossarian79

Es a walks across miert nem jo? Koszonom!

0
Válasz4 éve

vaczolee

az across az keresztez

0
Válasz4 éve

Boabour

de szép mondat!!!!!!!!!

0
Válasz3 éve

Aniszanisz

Az over a programban párszor jött elő, akkor is annyit jelentett, hogy vége.... Nem értem.

0
Válasz2 éve

TthMt10
TthMt10

Még a példa is goes-t használ az átmegy esetében a szóra kattintva. Bár lehet, h cat-ek csak walk- olni tudnak. Lásd manökenek...

0
Válasz1 éve

mike1216

az átmegy nem a trought????? felbaszott

-3
Válasz4 éve