Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We have finished doing it."

Переклад:Ми закінчили робити це.

1 рік тому

6 коментарів


shkrjab
shkrjab

Нумо починаймо, кохайтеся!!!

А якщо, без жартів то: "припинили". Тому, що "перестали" запозичене у наших братів.

1 рік тому

shkrjab
shkrjab

А в даному випадку: "завершили".

1 рік тому

deuo2.66

Прокоментуйте, чому пропущено слово "мати"-Have?

1 рік тому

OstapMokriak

Тому що, тут використано "Present Perfect Tense", в якому застосовують have+ 3 ф.д. Тому have тут не перекладається як "мати", а вказує на час, і на завершену дію, результат.

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Have finished - це час Present Perfect. Have у ньому - допоміжне дієслово, не перекладається. Про цей час, а також про інші, дізнаєтесь тут: easy-english.com.ua

8 місяців тому

..ICOC

Це вже не означає мати, це конструція з finished означає інше значення - закінчену дію.

5 місяців тому