"Wehavefinisheddoingit."

Переклад:Ми закінчили робити це.

2 роки тому

6 коментарів


shkrjab
shkrjab

Нумо починаймо, кохайтеся!!!

А якщо, без жартів то: "припинили". Тому, що "перестали" запозичене у наших братів.

1 рік тому

shkrjab
shkrjab

А в даному випадку: "завершили".

1 рік тому

[заблокований користувач]

    Прокоментуйте, чому пропущено слово "мати"-Have?

    1 рік тому

OstapMokriak
    OstapMokriak

    Тому що, тут використано "Present Perfect Tense", в якому застосовують have+ 3 ф.д. Тому have тут не перекладається як "мати", а вказує на час, і на завершену дію, результат.

    1 рік тому

Fb8U1
    Fb8U1

    Have finished - це час Present Perfect. Have у ньому - допоміжне дієслово, не перекладається. Про цей час, а також про інші, дізнаєтесь тут: easy-english.com.ua

    1 рік тому

..ICOC

    Це вже не означає мати, це конструція з finished означає інше значення - закінчену дію.

    11 місяців тому
    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.