1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nem vagyok olyan fáradt, min…

"Nem vagyok olyan fáradt, mint te."

Fordítás:I am not as tired as you.

February 14, 2014

17 hozzászólás


janess73

I am not so tired as you. Szintén nem jött be. De miért???


DnesGyrgy

Most nem fogadta el, pedig én pont így tanultam, hogy ha "olyan..., mint...", akkor "as .... as...", ha viszont "nem olyan..., mint....", akkor a helyes angol szerkezet "not so ... as ....".
Valaki el tudná magyarázni, hogy mit tanítottak rosszul annak idején, illetve miért beszélt mindenki rosszul pl. Ausztráliában, mikor ott tanultam?


Jutas

i am not so tired,like you-ez se jó?


fectroll

Szerintem jó, de a feladat nem ezt az alakot gyakoroltatja.


YDawe

Azt írtam, hogy "I am not as tired as you are" és nem fogadta el, pedig úgy tudom, hogy ez is lehetséges az angol nyelvben, vagy csak a másikat fogadja el a Duolingo?


SIRRob007

I'm not SO tired as you is helyes!! El kellene végre fogadni..


VaszlikAnita

I am not as tired, like you. Miért nem fogadja el?


BernadettH1

Én is ezt írtam. Nem fogadta el.


janess73

Biztos javították! Elég rugalmasak a szerkesztők.


AttilaPal

I am not so tired than you. Miért nem jó?


bindanino

melléknév fokozással lehet így összehasonlítani így: I am less tired than you


fectroll

Ezt a mondatot így még nem hallottam, pedig külföldiekkel dolgozom.


bindanino

középfokú összehasonlítás szerkezete: középfokú melléknév + than I am more faster than you.

A negatív fajtája: I am less fast than you.


Nekochan17

Mert ez azt jelenti hogy nem vagyok faradtabb nalad..nem ugyanaz xd


Bagyes

Én ugyanezt írtam, szerintem ez is lehetséges válasz. Én jeleztem is, hogy el kellene fogadni


fectroll

Elfogadja már?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.