A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem vagyok olyan fáradt, mint te."

Fordítás:I am not as tired as you.

4 éve

14 hozzászólás


YDawe
YDawe

Azt írtam, hogy "I am not as tired as you are" és nem fogadta el, pedig úgy tudom, hogy ez is lehetséges az angol nyelvben, vagy csak a másikat fogadja el a Duolingo?

4 éve

Jutas
Jutas

i am not so tired,like you-ez se jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Szerintem jó, de a feladat nem ezt az alakot gyakoroltatja.

4 éve

janess73

I am not so tired as you. Szintén nem jött be. De miért???

4 éve

LyricsHaxe

nekem elfogadta

4 éve

AttilaPal

I am not so tired than you. Miért nem jó?

4 éve

bindanino

melléknév fokozással lehet így összehasonlítani így: I am less tired than you

4 éve

fectroll
fectroll

Ezt a mondatot így még nem hallottam, pedig külföldiekkel dolgozom.

4 éve

bindanino

középfokú összehasonlítás szerkezete: középfokú melléknév + than I am more faster than you.

A negatív fajtája: I am less fast than you.

4 éve

Bagyes
Bagyes

Én ugyanezt írtam, szerintem ez is lehetséges válasz. Én jeleztem is, hogy el kellene fogadni

4 éve

fectroll
fectroll

Elfogadja már?

4 éve

Nekochan17

Mert ez azt jelenti hogy nem vagyok faradtabb nalad..nem ugyanaz xd

3 éve

BernadettH1

Én is ezt írtam. Nem fogadta el.

4 éve

janess73

Biztos javították! Elég rugalmasak a szerkesztők.

4 éve