"They have books."

Fordítás:Vannak könyveik.

February 14, 2014

17 hozzászólás


ProkaiAnnamaria6

Nem lehet megérteni,hogy 'books' vagy 'box'

August 13, 2014

maroreka

Már bocsi,de a books-ot nem kellene hosszabban mondania?

March 4, 2014

mouzrr

Az nem "bóksz", hanem "búksz". Eléggé box-nak értettem...

July 27, 2014

FolFan

Box nak értettem én is

December 14, 2014

gabika0612

Én beirtam válasznak, hogy nekik van könyvük! De nem jó csak a nekik vannak könyveik de ezt így nem szoktuk magyarul használni, hogy nekik vannak...

September 10, 2014

Jastin76

Előző feladat they have apples- Válaszom vannak almáik. Fordítás azok almák. Ok. Most they have book. Én fordítok azok könyvek. Hivatalos fordítás vannak könyveik. Én nem tudok angolul igaz de ha a rossz rögződik az csúnya lesz. Mikor használom a megszerzett tudást ilyen hibákkal :(

February 14, 2014

derhibogab

Szerintem az azok almák=they are apples Az are = van (mint létige) you are, we are, = Te vagy, mi vagyunk.... A have = van (mint bírtokos) you have=neked van.... Eltartott egy darabig, míg sikerült megjegyeznem, de a fenti módon sikerült :) Mivel most tanulok én is kérem javítani, ha valamit rosszul írtam!!

March 15, 2014

alienoo20

Azt írtad: "Most they have book." A feladatban "books" szerepel :) szóval helyes a fordítása, hogy vannak könyveik :)

February 17, 2014

MoniMarton

Tényleg nem tudok eligazodni,amit az előbb nem fogadott el,most helyesen írtam, de nem fogadta el,erre azért figyelni kéne, mert teljesen megzavar!

March 10, 2014

AnitaMile1

Ez simán "doboz" hangzású volt!

August 14, 2014

pajabea

könyvei, vagy könyveik nem mindegy? Én azt írtam, hogy a fiúnak vannak könyvei. Sztem az is többesszám, nem?

January 20, 2015

securion

nálam se fogadta el a könyvei szót többesszámnak

January 31, 2015

N99GER

A könyvet másnéven (books) szót boxnak lehet érteni.

March 23, 2015

lbalint

Szerintem is inkább box, mint books :(

January 28, 2016

GyrgynKorl

Világos

September 29, 2016

GyrgynKorl

Tovább!

September 29, 2016

Magdi911011

A kiejtés az amerikai angol szerint van ezért nem tiszta. A programot pedig kétnyelvü emberek csinálták akik nem beszélik mindkét nyelvet jól a hiba sok. Sajnos nem javítják.

March 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.