"They have books."

Fordítás:Vannak könyveik.

4 éve

16 hozzászólás


ProkaiAnnamaria6

Nem lehet megérteni,hogy 'books' vagy 'box'

4 éve

maroreka

Már bocsi,de a books-ot nem kellene hosszabban mondania?

4 éve

mouzrr

Az nem "bóksz", hanem "búksz". Eléggé box-nak értettem...

4 éve

FolFan

Box nak értettem én is

4 éve

Jastin76

Előző feladat they have apples- Válaszom vannak almáik. Fordítás azok almák. Ok. Most they have book. Én fordítok azok könyvek. Hivatalos fordítás vannak könyveik. Én nem tudok angolul igaz de ha a rossz rögződik az csúnya lesz. Mikor használom a megszerzett tudást ilyen hibákkal :(

4 éve

derhibogab

Szerintem az azok almák=they are apples Az are = van (mint létige) you are, we are, = Te vagy, mi vagyunk.... A have = van (mint bírtokos) you have=neked van.... Eltartott egy darabig, míg sikerült megjegyeznem, de a fenti módon sikerült :) Mivel most tanulok én is kérem javítani, ha valamit rosszul írtam!!

4 éve

alienoo20

Azt írtad: "Most they have book." A feladatban "books" szerepel :) szóval helyes a fordítása, hogy vannak könyveik :)

4 éve

MoniMarton

Tényleg nem tudok eligazodni,amit az előbb nem fogadott el,most helyesen írtam, de nem fogadta el,erre azért figyelni kéne, mert teljesen megzavar!

4 éve

AnitaMile1

Ez simán "doboz" hangzású volt!

4 éve

gabika0612

Én beirtam válasznak, hogy nekik van könyvük! De nem jó csak a nekik vannak könyveik de ezt így nem szoktuk magyarul használni, hogy nekik vannak...

4 éve

pajabea

könyvei, vagy könyveik nem mindegy? Én azt írtam, hogy a fiúnak vannak könyvei. Sztem az is többesszám, nem?

3 éve

securion

nálam se fogadta el a könyvei szót többesszámnak

3 éve

CsakKrist0f

A könyvet másnéven (books) szót boxnak lehet érteni.

3 éve

lbalint

Szerintem is inkább box, mint books :(

2 éve

GyrgynKorl

Világos

2 éve

GyrgynKorl

Tovább!

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.