A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She and my mother are sisters."

Fordítás:Ő és anyám nővérek.

4 éve

14 hozzászólás


Zoller79

Ezek szerint a lánytestvérek szót nem ismeri :(

4 éve

sandor.tor

Eleg cirfa!!!!! Talan egy modositast megerne....

4 éve

Danger95n

Teljesen értelmetlen.

4 éve

Ancsi.bangtan

Az o es az anyukam lanytesok miert nem jo???

3 éve

vegertdiana

Én meg véletlen kettő 'és' szot irtam és rossz lett

3 éve

Attilingo7

Az ˇŐ az anyukám lánytestvéreˇ-vel mi a baj?

3 éve

Harga
Harga

Nem baj, csak ez a mondat mást jelent.

8 hónapja

ZoltnPczka

azért az vicces hogy ezt nem fogadja el: Anyám és ő nővérek

2 éve

PeterSz3

anyám és ő nővérek miért nem jó?

2 éve

PeterSz3

Felcserélve a szereplöket már nem értelmes?

8 hónapja

TorkosPeti

Ő az én tesóm ,nem az apám. Miért nem jó?

2 éve

Harga
Harga

Jó az, csak ez a mondat mást jelent..

8 hónapja

rakoczyibolya

értelmetlen

1 éve

IzabellaSz2

Folyamatosan szórakoznak velünk,most azt nem fogadta el,hogy "Az ő és az én édesanyám nővérek" Már mindent és azok ellenkezőjét is leírtam, mindegy csak úgy jó,ahogy abban a pillanatban gondolják.

8 hónapja