A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like the site."

Fordítás:Tetszik nekem a helyszín.

4 éve

13 hozzászólás


Sztankovics

Miért nem jó a honlap?

4 éve

ZsofiaHorv

"Szeretem a weboldalt." Ezt elfogadja.

4 éve

mkoncz

mert rossz a súgó. A site = telek vagy házhely-ként értelmezi

4 éve

matzoli

Jó kérdés. Jelentsd be ,hátha elfogadják!

4 éve

Maminti.
Maminti.

A "Tetszik ez a hely" az én fülemnek jobban tetszene. Tudom-tudom, az angolul "I like this site", de akkor is... :D

4 éve

Diosi.eszter

Nekem elfogadta a "Szeretem az oldalt"

3 éve

Felfoldy

a korábbiak tükrében ez sületlenség. Kiírja a "honlapot", mint megoldást, de a weblap hiba.

4 éve

Dr.Synclea

Annamari kit érdekel a Te füled? :)

1 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Nem jó, mert nincs utalás a személyre!

3 éve

narancs12

Nekem nem fogadta el sem a helyet,sem az oldalt.

3 éve

Kinga48
Kinga48

A "Szeretem a helyet" megoldást már elfogadja.

11 hónapja

EdinaBalog4

"Szeretem a honlapot" nekem elfogadta

2 éve

jelaci

I like the place.

2 éve