1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like the site."

"I like the site."

Fordítás:Tetszik nekem a helyszín.

February 14, 2014

13 hozzászólás


Diosi.eszter

Nekem elfogadta a "Szeretem az oldalt"


Sztankovics

Miért nem jó a honlap?


ZsofiaHorv

"Szeretem a weboldalt." Ezt elfogadja.


mkoncz

mert rossz a súgó. A site = telek vagy házhely-ként értelmezi


matzoli

Jó kérdés. Jelentsd be ,hátha elfogadják!


Maminti.

A "Tetszik ez a hely" az én fülemnek jobban tetszene. Tudom-tudom, az angolul "I like this site", de akkor is... :D


Felfoldy

a korábbiak tükrében ez sületlenség. Kiírja a "honlapot", mint megoldást, de a weblap hiba.


GyrgyFnyes1

Nem jó, mert nincs utalás a személyre!


narancs12

Nekem nem fogadta el sem a helyet,sem az oldalt.


Kinga48

A "Szeretem a helyet" megoldást már elfogadja.


EdinaBalog4

"Szeretem a honlapot" nekem elfogadta


jelaci

I like the place.


Dr.Synclea

Annamari kit érdekel a Te füled? :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés