Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu gece akşam yemeği benden."

Çeviri:Dinner is on me tonight.

4 yıl önce

24 Yorum


AknKILI

"Dinner is from me tonight" dogru degil mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "benden" dediğimizde yemeği ödeyeceğimizi kastediyoruz. İngilizcede bu from ile değil on ile belirtiliyor.

3 yıl önce

KAMERNUR

Peki neden altinda from yaziyor

3 yıl önce

YaprakMeli

Dinner's taki s takısının sebebi nedir? Biri açıklarsa sevinirim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

is zaman zaman 's olarak kısaltılabilir. Şıklı soruda mı çıktı bu şekilde?

4 yıl önce

alifk45

"Benden" olayini aciklar misiniz lutfen

4 yıl önce

mergery

Neden from me değil de on me acaba açıklayabilir misiniz?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanım bu şekilde, "benden" dediğimizde zaten ödeyeceğimizi kastediyoruz. İngilizcede bu from ile değil on ile belirtiliyor.

3 yıl önce

kablll

By me desek olmaz mı

4 yıl önce

BurakOzkur

Ben of me dedim neden yanlisM

4 yıl önce

volkanzaro

Dinner is with me tonight dersek anlamı ne olur

4 yıl önce

ilhambaxis

Belki yemeği evde yapıcak, nemalum :3

3 yıl önce

GDninPanda

Akşam yemeği bu gece benimle olur cjrjfijrjfjrjdjrj

2 yıl önce

alen21
alen21

''i pay dinner tonight'' kabul etmedi. bu gece yemeği ben öderim ile,akşam yemeği benden arasında fark var mı?

3 yıl önce

pebi7

bu gece akşam yemeği benden" gece nasıl akşam yemeği yeniyor?

2 yıl önce

cigdem_mi

Bende i pay dinner tonight yaptim ayni anlama geliyordur degil mi

2 yıl önce

GDninPanda

Hayır bir kere zaman bakımından uymuyor I will pay olması gerekiyor. Diğer konu hakkındaysa tam emin olmadığım için bir şey diyemem fjjdjdj

2 yıl önce

DenizKama

"I pay for dinner tonight" Biçiminde kurulan cümle ile de aynı durumu ifade edebiliriz. Ancak İfadeden ifadeye fark vardır. Kimisi başka yakın manalı bir cümle de kurabilir mesela " İ"ll pay for the check of the dinner tonight" Ama şunu unutmayın ki bu ifade edişlerden hiçbiri "Hesaplar benden" demeyi anlatmaz sadece aynı anlama gelen tercihli ifade biçimleridir.

1 yıl önce

Duo_Mhmtmn

akşam yemeğini ısmarlıyorsak başka, biz hazırlıyorsak başka

1 yıl önce

mehmet147316

akşam= evening ,gece= night

1 yıl önce

FurkanTek2

Takip

11 ay önce

Whiskeyice

On me ; benden demek mi ?

9 ay önce

cr4zyfr0g81

İ pay dinner tonight desek ?

4 yıl önce

aydinsafa

"Dinner is from me, this night" bu neden kabul edilmedi?

4 yıl önce