"Ta dívka slyší toho medvěda."

Překlad:The girl hears the bear.

před 2 roky

4 komentáře


AnnaKavals

Prečo nemôže byť použité sloveso listens ale len sloveso hears ?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Listen je poslouchat. To by ten medved musel neco vypravet. Nebo vydavat nejaky zvuk a ona sedi a posloucha. Slyset je v AJ uplne jine slovo.

před 2 roky

Kja403914

Je to jenom u mě nebo i u vás? Girl to vyslovuje jako "dží ir" ://

před 1 rokem

ondrasek.t

Proč se nemůže použít the girl hears THIS bear?

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.