1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir sollten jetzt gehen."

"Wir sollten jetzt gehen."

Çeviri:Şimdi gitmeliyiz.

October 18, 2016

10 Yorum


Leylameryam

Yine aynı hata!!! "Wir sollten" biz .....-malıydık. Şimdiki zamanda "wir sollen" biz .....-malıyız

October 18, 2016

SabineBergmann1

evet

July 28, 2017

yamanbey

biz simdi gitmek zorundayiz olmamasinin sebebi nedir ?

November 17, 2016

iliad2000

Muhtelemen biz dediğiniz için olmadı, yine de bunları rapor edin. Ama önerim müssen fiilini -malı -meli olarak çevirin bence

November 18, 2016

ozarslanertugrul

biz gitmek zorundayız..şeklindeki cevabım yanlış olamaz. çok saçma.

January 8, 2017

kzmen

Wir sollten'' geçmiş zaman değil mi? Bazen kibarca sormak için geçmiş zaman kullanılıyor ama '' Dürften wir jetzt gehen?'' gibi.. ama buradaki şeklini anlayamadım..''Gerçi şimdi gitmeliydik'' diye çevirirsek de hem şimdi deyip hem de geçmiş kullanmak da biraz garip oldu sanki..

April 10, 2017

SabineBergmann1

Wir sollten = geçmiş zaman ve de isteme kipi. Şimdi gitmeliyiz = Wir sollen/müssen jetzt gehen, burada "Wir sollten..." = yanliş

July 28, 2017

kzmen

Teşekkürler

July 28, 2017

Kazm785794

Biz şimdi gitmeliydik doğru olur mu

May 29, 2018

MustafaAyd63615

Präterium olduğu için "Biz şimdi gitmeliydik" olmalı

March 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.