Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir sollten jetzt gehen."

Çeviri:Şimdi gitmeliyiz.

1 yıl önce

9 Yorum


Leylameryam

Yine aynı hata!!! "Wir sollten" biz .....-malıydık. Şimdiki zamanda "wir sollen" biz .....-malıyız

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

evet

1 yıl önce

yamanbey

biz simdi gitmek zorundayiz olmamasinin sebebi nedir ?

1 yıl önce

iliad2000
iliad2000

Muhtelemen biz dediğiniz için olmadı, yine de bunları rapor edin. Ama önerim müssen fiilini -malı -meli olarak çevirin bence

1 yıl önce

ozarslanertugrul

biz gitmek zorundayız..şeklindeki cevabım yanlış olamaz. çok saçma.

1 yıl önce

kzmen

Wir sollten'' geçmiş zaman değil mi? Bazen kibarca sormak için geçmiş zaman kullanılıyor ama '' Dürften wir jetzt gehen?'' gibi.. ama buradaki şeklini anlayamadım..''Gerçi şimdi gitmeliydik'' diye çevirirsek de hem şimdi deyip hem de geçmiş kullanmak da biraz garip oldu sanki..

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Wir sollten = geçmiş zaman ve de isteme kipi. Şimdi gitmeliyiz = Wir sollen/müssen jetzt gehen, burada "Wir sollten..." = yanliş

1 yıl önce

kzmen

Teşekkürler

1 yıl önce

Kazm785794

Biz şimdi gitmeliydik doğru olur mu

2 ay önce