"Sárga cipőm van."

Fordítás:I have yellow shoes.

February 14, 2014

11 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

makkmarce

Igen, most nekem a shoes-t nem fogadta el :( de mar a ruhaknal sima shoe volt a cipő, igazán rendbe rakhatnák már!

February 19, 2014

Gizus123

Ne türelmetlenkedj, iszonyú munka lehet egy ilyen programot összehozni. Én nagyon örülök, hogy a magyart is beletették. Persze ez nem jelenti azt, hogy ha tévesztek, akkor nem morgok (na ezt elég finoman mondtam). :-)) Másrészt meg, ha nem enged tovább, akkor lehet, hogy jobban megjegyzed...

February 20, 2014

makkmarce

nem a tévesztéssel, hanem a következetességgel van gondom :) Legalább mindenhol rossz lenne :)

February 20, 2014

elemy942

na ez a különbség a magyar és az angol között, mi tudjuk, hogy a cipő általában 2( kivéve Titó elvtársat )egy anglo-amigonak meg el kell magyarázni

February 26, 2014

KatalinGarcia

cipőm - egy cipőt irt és nem cipőim - miért helytelen a válasz?

February 26, 2014

Harga

Hogy van a teljes mondat?

March 9, 2014

Judit239080

Igen, pontosan ezt írtam én is, de nem fogadta el. Kijavította "shoe"-ra.

September 21, 2018

csumi1961

BIZONY, BIZONY, NEKEM IS A SHOE NEM LETT ELFOGADVA.

September 30, 2018

kornel28

i have a yellow shoes....na ezt most mi a fenéért nem lehet elfogadni?

January 7, 2019

Harga

A fenéért nem lehet elfogadni! Ha így mondod is megértik, de az angolok nem így szokták mondani. (Duo megoldását hozzáértők írták, érdemes megtanulni. Másik mondat, de ha jelezni akarod a mennyiséget: "I have a pair of yellow shoes." Többes szám: "I have two pairs of yellow shoes.") Részletesebb magyarázatok bőven vannak a neten.

January 8, 2019

Kata997062

Ha ugyanazt írtam, mint amit megoldásként hoz, akkor miért nem fogsdja el??? Vagy átmentünk kész átverés showba?

October 8, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.