1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Sárga cipőm van."

"Sárga cipőm van."

Fordítás:I have yellow shoes.

February 14, 2014

13 hozzászólás


makkmarce

Igen, most nekem a shoes-t nem fogadta el :( de mar a ruhaknal sima shoe volt a cipő, igazán rendbe rakhatnák már!


Gizus123

Ne türelmetlenkedj, iszonyú munka lehet egy ilyen programot összehozni. Én nagyon örülök, hogy a magyart is beletették. Persze ez nem jelenti azt, hogy ha tévesztek, akkor nem morgok (na ezt elég finoman mondtam). :-)) Másrészt meg, ha nem enged tovább, akkor lehet, hogy jobban megjegyzed...


makkmarce

nem a tévesztéssel, hanem a következetességgel van gondom :) Legalább mindenhol rossz lenne :)


elemy942

na ez a különbség a magyar és az angol között, mi tudjuk, hogy a cipő általában 2( kivéve Titó elvtársat )egy anglo-amigonak meg el kell magyarázni


KatalinGarcia

cipőm - egy cipőt irt és nem cipőim - miért helytelen a válasz?


Harga

Hogy van a teljes mondat?


Zuz204827

I have yellow shoes. De amugy szerintem így kéne: I have a yellow shoes. Nem?


Judit239080

Igen, pontosan ezt írtam én is, de nem fogadta el. Kijavította "shoe"-ra.


csumi1961

BIZONY, BIZONY, NEKEM IS A SHOE NEM LETT ELFOGADVA.


kornel28

i have a yellow shoes....na ezt most mi a fenéért nem lehet elfogadni?


Harga

A fenéért nem lehet elfogadni! Ha így mondod is megértik, de az angolok nem így szokták mondani. (Duo megoldását hozzáértők írták, érdemes megtanulni. Másik mondat, de ha jelezni akarod a mennyiséget: "I have a pair of yellow shoes." Többes szám: "I have two pairs of yellow shoes.") Részletesebb magyarázatok bőven vannak a neten.


Kata997062

Ha ugyanazt írtam, mint amit megoldásként hoz, akkor miért nem fogsdja el??? Vagy átmentünk kész átverés showba?


EnikoPleba

Ami helyes azt elutasítja?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.