"It is true that my grandfather is more than seventy years old."

Μετάφραση:Είναι αλήθεια ότι ο παππούς μου είναι περισσότερο από εβδομήντα χρονών.

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


kesariani

δηλαδή εγώ που το μετέφρασα ''Είναι αλήθεια ότι ο παππούς μου είναι πάνω από εβδομήντα χρονών.'' γιατί είναι λάθος?

πριν από 1 χρόνο

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Έχει προστεθεί, ευχαριστούμε.

πριν από 5 ημέρες

PavlosChri4

Αντί για "ότι", σωστό είναι κσι το αναφορικό "πως"

πριν από 4 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Έχει προστεθεί, ευχαριστούμε.

πριν από 5 ημέρες

rPWI4
rPWI4

γιατί όπως το μετέφρασα είναι λάθος;

πριν από 6 ημέρες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Τι γράψατε; Δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Πρέπει να μας πρίτε ακριβώς τι απαντήσατε για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε

πριν από 5 ημέρες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.