1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child drinks milk."

"The child drinks milk."

Çeviri:Çocuk süt içer.

February 14, 2014

19 Yorum


Deademo596

Arkadaş sütü dedim kabul etmedi doğrusu süt içer miş. Sütü olması için onüne the takısımı eklenmeli ? Yardım!

September 12, 2014

ErsanBaynd

Evet

August 27, 2018

yasin1409

Ewet

February 27, 2019

emin641471

Ulan konusuyorum niye kabul etmiyor ya sinirim bozuldu

November 2, 2015

emre.vurucu

S takisi Sadece He she it de gelemiyor muydu? The child dediğimizde çocuk kız çocuğumu oğlan çocuğumu olduğu belli olmadığı için mi fiile s takısï geldi the boy olsaydı oğlan çocuğu olduğu olduğu için s takısı gelemezdi ozaman doğru mudur?

September 19, 2014

Selcen_Ozturk

he she ya da it yazması gerekmez illa ki, o an konuşan iki kişi dışındaki birinden bahsedince (3. tekil şahıs), -s takısı gelir

January 18, 2015

VedatKyak

Hayır

July 13, 2018

Aksoykz

Biraz önce the women deyince kandinlar oluyordu. Simdi the child deyince çocuk oluyor. Bu iste bir terslik var.

August 12, 2015

mtosun

Wom(e)n kadinlar wom(a)n kadin m(e)n adamlar m(a)n adam

October 4, 2018

sedefersoy

The koymadık kabul etmiyo

September 24, 2014

GkselYILMA1

O cocuk sut icer dedim basinda the olmasindan oturu. Yanlis dedi. The belirlemiyormuydu ?

October 17, 2014

burhan_bozkurt

bu çocuk desek olmuyormu ki

December 22, 2014

usufuanik

This olsaydı olabilirdi.

December 22, 2014

Sultan851954

Drinks= ???

November 11, 2015

TcBerkan55

childi diyorum kabul etmiyor

March 5, 2016

tyntDu

Diye diye yoruldum bu ne kabul etmiyoo

March 20, 2016

cagatay1112

the ile başlayınca çogul eki olmuyor mu? Yani neden çucuklar değilde çocuk oluyor.

November 24, 2016

Emir710560

Çocuklar süt içerler dedim bu da doğru olmalı

January 12, 2019

yoyo488016

Bu soruyu doğru yapmama rağmen yanlıs denildi

December 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.