"The child drinks milk."

Çeviri:Çocuk süt içer.

4 yıl önce

17 Yorum


Deademo596

Arkadaş sütü dedim kabul etmedi doğrusu süt içer miş. Sütü olması için onüne the takısımı eklenmeli ? Yardım!

4 yıl önce

ErsanBaynd

Evet

3 ay önce

reyhan784489

Evet cunku the o eylemin o an yaptigini belirtiyo

2 ay önce

Aksoykz

Biraz önce the women deyince kandinlar oluyordu. Simdi the child deyince çocuk oluyor. Bu iste bir terslik var.

3 yıl önce

mtosun

Wom(e)n kadinlar wom(a)n kadin m(e)n adamlar m(a)n adam

2 ay önce

emin641471

Ulan konusuyorum niye kabul etmiyor ya sinirim bozuldu

3 yıl önce

emre.vurucu

S takisi Sadece He she it de gelemiyor muydu? The child dediğimizde çocuk kız çocuğumu oğlan çocuğumu olduğu belli olmadığı için mi fiile s takısï geldi the boy olsaydı oğlan çocuğu olduğu olduğu için s takısı gelemezdi ozaman doğru mudur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

he she ya da it yazması gerekmez illa ki, o an konuşan iki kişi dışındaki birinden bahsedince (3. tekil şahıs), -s takısı gelir

3 yıl önce

VedatKyak

Hayır

5 ay önce

sedefersoy

The koymadık kabul etmiyo

4 yıl önce

GkselYILMA1

O cocuk sut icer dedim basinda the olmasindan oturu. Yanlis dedi. The belirlemiyormuydu ?

4 yıl önce

burhan_bozkurt

bu çocuk desek olmuyormu ki

3 yıl önce

yusufuyanik

This olsaydı olabilirdi.

3 yıl önce

Sultan851954

Drinks= ???

3 yıl önce

TcBerkan55

childi diyorum kabul etmiyor

2 yıl önce

tyntDu

Diye diye yoruldum bu ne kabul etmiyoo

2 yıl önce

cagatay1112

the ile başlayınca çogul eki olmuyor mu? Yani neden çucuklar değilde çocuk oluyor.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.