Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The child drinks milk."

Çeviri:Çocuk süt içer.

0
4 yıl önce

15 Yorum


emin641471

Ulan konusuyorum niye kabul etmiyor ya sinirim bozuldu

2
Cevap ver2 yıl önce

Deademo596

Arkadaş sütü dedim kabul etmedi doğrusu süt içer miş. Sütü olması için onüne the takısımı eklenmeli ? Yardım!

1
Cevap ver3 yıl önce

Zeytin110781

Child ın başına geliyor THE çocuğu belirtmek icin ingilizcede boyle

Mesela The woman drinks water...

Gibi

<h1>Zeytinnn :))</h1>
0
Cevap ver5 ay önce

emre.vurucu

S takisi Sadece He she it de gelemiyor muydu? The child dediğimizde çocuk kız çocuğumu oğlan çocuğumu olduğu belli olmadığı için mi fiile s takısï geldi the boy olsaydı oğlan çocuğu olduğu olduğu için s takısı gelemezdi ozaman doğru mudur?

1
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

he she ya da it yazması gerekmez illa ki, o an konuşan iki kişi dışındaki birinden bahsedince (3. tekil şahıs), -s takısı gelir

1
Cevap ver3 yıl önce

VedatKyak

Hayır

0
Cevap ver1 ay önce

sedefersoy

The koymadık kabul etmiyo

1
Cevap ver3 yıl önce

Aksoykz

Biraz önce the women deyince kandinlar oluyordu. Simdi the child deyince çocuk oluyor. Bu iste bir terslik var.

1
Cevap ver3 yıl önce

GkselYILMA1

O cocuk sut icer dedim basinda the olmasindan oturu. Yanlis dedi. The belirlemiyormuydu ?

0
Cevap ver3 yıl önce

burhan_bozkurt

bu çocuk desek olmuyormu ki

0
Cevap ver3 yıl önce

yusufuyanik

This olsaydı olabilirdi.

1
Cevap ver3 yıl önce

Sultan851954

Drinks= ???

0
Cevap ver2 yıl önce

TcBerkan55

childi diyorum kabul etmiyor

0
Cevap ver2 yıl önce

tyntDu

Diye diye yoruldum bu ne kabul etmiyoo

0
Cevap ver2 yıl önce

cagatay1112

the ile başlayınca çogul eki olmuyor mu? Yani neden çucuklar değilde çocuk oluyor.

0
Cevap ver1 yıl önce