1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child drinks milk."

"The child drinks milk."

Çeviri:Çocuk süt içer.

February 14, 2014

35 Yorum


emin641471

Ulan konusuyorum niye kabul etmiyor ya sinirim bozuldu


Deademo596

Arkadaş sütü dedim kabul etmedi doğrusu süt içer miş. Sütü olması için onüne the takısımı eklenmeli ? Yardım!


ZeynebMusazade

Orta bir cevabı basmıyolar. Sadece süte bastığın için kapul etmedi


aanBozkaya

Ben doğru yap ıyom yanlı ş çıķı


sedefersoy

The koymadık kabul etmiyo


emre.vurucu

S takisi Sadece He she it de gelemiyor muydu? The child dediğimizde çocuk kız çocuğumu oğlan çocuğumu olduğu belli olmadığı için mi fiile s takısï geldi the boy olsaydı oğlan çocuğu olduğu olduğu için s takısı gelemezdi ozaman doğru mudur?


Selcen_Ozturk

he she ya da it yazması gerekmez illa ki, o an konuşan iki kişi dışındaki birinden bahsedince (3. tekil şahıs), -s takısı gelir


Aksoykz

Biraz önce the women deyince kandinlar oluyordu. Simdi the child deyince çocuk oluyor. Bu iste bir terslik var.


mtosun

Wom(e)n kadinlar wom(a)n kadin m(e)n adamlar m(a)n adam


PampaMan

Woman=Kadın / women=Kadınlar


celhan

Cocuklar olmasi icin children olmasi gerekir


burhan_bozkurt

bu çocuk desek olmuyormu ki


usufuanik

This olsaydı olabilirdi.


GkselYILMA1

O cocuk sut icer dedim basinda the olmasindan oturu. Yanlis dedi. The belirlemiyormuydu ?


TcBerkan55

childi diyorum kabul etmiyor


tyntDu

Diye diye yoruldum bu ne kabul etmiyoo


cagatay1112

the ile başlayınca çogul eki olmuyor mu? Yani neden çucuklar değilde çocuk oluyor.


Emir710560

Çocuklar süt içerler dedim bu da doğru olmalı


yoyo488016

Bu soruyu doğru yapmama rağmen yanlıs denildi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Vvvvvv korona crona


rem128733

    sadece birazdaha açık konusmali


Ofelya193809

    Anlamıyorummmm yaa


idem11538

    Elli kere mi söylemek lazım dediğimizi anlaması içi anlamadım


sarenur1083

    Dogruyu soyluyom kabul etmiyo


ElifAlkaya2

    Ben aynısını söyledim yanlış dedi


halukakyldz7

    Ben ben araya ekmek sıkıştırdim yine kabul eti


zelal752633

    Cok eglenceliymis

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.