1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child drinks milk."

"The child drinks milk."

Çeviri:Çocuk süt içer.

February 14, 2014

19 Yorum


Deademo596

Arkadaş sütü dedim kabul etmedi doğrusu süt içer miş. Sütü olması için onüne the takısımı eklenmeli ? Yardım!


emin641471

Ulan konusuyorum niye kabul etmiyor ya sinirim bozuldu


emre.vurucu

S takisi Sadece He she it de gelemiyor muydu? The child dediğimizde çocuk kız çocuğumu oğlan çocuğumu olduğu belli olmadığı için mi fiile s takısï geldi the boy olsaydı oğlan çocuğu olduğu olduğu için s takısı gelemezdi ozaman doğru mudur?


Selcen_Ozturk

he she ya da it yazması gerekmez illa ki, o an konuşan iki kişi dışındaki birinden bahsedince (3. tekil şahıs), -s takısı gelir


Aksoykz

Biraz önce the women deyince kandinlar oluyordu. Simdi the child deyince çocuk oluyor. Bu iste bir terslik var.


mtosun

Wom(e)n kadinlar wom(a)n kadin m(e)n adamlar m(a)n adam


sedefersoy

The koymadık kabul etmiyo


GkselYILMA1

O cocuk sut icer dedim basinda the olmasindan oturu. Yanlis dedi. The belirlemiyormuydu ?


burhan_bozkurt

bu çocuk desek olmuyormu ki


usufuanik

This olsaydı olabilirdi.


TcBerkan55

childi diyorum kabul etmiyor


tyntDu

Diye diye yoruldum bu ne kabul etmiyoo


cagatay1112

the ile başlayınca çogul eki olmuyor mu? Yani neden çucuklar değilde çocuk oluyor.


Emir710560

Çocuklar süt içerler dedim bu da doğru olmalı


yoyo488016

Bu soruyu doğru yapmama rağmen yanlıs denildi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.