Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He includes his dog."

Tłumaczenie:On uwzględnia swojego psa.

4 lata temu

21 komentarzy


Magda-j

co to znaczy "on uwzglęnia swojego psa"? byc może ktoś miał na myśli że on obejmuje swojego psa

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, nie, nie. "Include" nie znaczy obejmować tak dosłownie, tylko np. cena obejmuje nocleg = the price includes accomodation

4 lata temu

groszaker

Najwięcej w tym programie uczę się od Ciebie

3 lata temu

Atina3

Szkoda że nie jest podany dokładnie kontekst zdania ;)

3 lata temu

JacekLiedt

Masz angielski w małym palcu.

1 rok temu

Arcia2

On może uwzględniać swojego psa np podczas zakupu biletu albo np licząc miejsca siedzące w samochodzie uwzględnia na jedno miejsce również swojego psa :)

4 lata temu

Magda-j

Dzięki! takiego przypadku nie brałam pod uwagę. teraz jest jasne :)

4 lata temu

aspartam1

Czy nie można zawierać swojego psa?

3 lata temu

meltemi12

(-: mozna, ale brzmi wyjatkowo idiotycznie :-)

3 lata temu

KrzysztofA155220

Jak można włączyć psa?Gdzie pies ma włącznik?pod ogonem?:-D

3 lata temu

natmar2016

Nie rozumiem jednej rzeczy. Przecież "On uwzględnia JEGO psa" i "On uwzględnia SWOJEGO psa" to są dwie bardzo różne kwestie więc i w angielskim powinny te zdania różnić się od siebie. A tu obie odpowiedzi są poprawne??? WHY????

2 lata temu

BoguslawS1

Tak, obie zaproponowane przez Ciebie odpowiedzi są poprawne. W języku polskim też mamy zdania, które wyrwane z kontekstu, są wieloznacznie, np. "To jest mocny zamek".

11 miesięcy temu

sparta123466

Asia jesteś super OX

2 lata temu

MateuszDob4

Tłumaczenie on włącza swego psa jest prze zabawne

3 lata temu

PaweWiniew1

Po polskiemu można to jeszcze przetłumaczyć jako on bierze pod uwagę swojego psa

2 lata temu

Micha211711

Uwzgladnia psa podczas wynajmowania domku na wakacjach :)

1 rok temu

jaromir160245

według duolingo poprawne tłumaczenie to: On włącza swojego psa.. serio?:D

10 miesięcy temu

Borys553197

Kto wymyśla takie dziwolągi?

9 miesięcy temu

AndrzejBru1

Asia Dyczka. DZIĘKUJĘ

9 miesięcy temu

milufilu

Prosimy o podawanie zdsń w konkretnym kontekście.Powinno byc tak jak Asia Dyczka napisałaś np. nocleg obejmuje tez psa... Wtedy wiadomo o co kamann

5 miesięcy temu

Lilla982355

His oznacza jego.

2 miesiące temu