"Hetakesmycoffee."

Переклад:Він бере мою каву.

2 роки тому

2 коментарі


Rost72
Rost72

Чому ,,Він забирає мою каву,, не вірно,якщо ,,забирає,, вказано як варіант перекладу слова TAKES?

2 роки тому

Willow-Twig
Willow-Twig

Забирати - to take away або ж to take off. В українській мові префікси надають іншого значення дієслову - брати, забрати, підібрати, відібрати, добрати, перебрати і т.д. В англійській мові є складені або фразові дієслова (composite verbs), які складаються з дієслова та післяйменника (прийменника або прислівника). Такі дієслова слід сприймати та запам'ятовувати як одне ціле, одне слово, адже його значення інколи може сильно відрізнятись від значення дієслова та післяйменника поодинці. https://grammarway.com/ua/verbs

2 місяці тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.