1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτός δεν είχε χρόνο."

"Αυτός δεν είχε χρόνο."

Μετάφραση:He has not had time.

October 18, 2016

8 σχόλια


Nasos_V

Γιατί είναι λάθος να πούμε "He had not time"


LXmy10

Γιατι πρεπει να γινεται και συντομο και δρν γινεται να πεις hadnt


aiantida

Γιατί θέλει και has και had ???


Konstantin716578

Νομίζω ότι εννοεί γιατί χριάζονται και τα δυο.


Eleonora992744

Έχω κάνει και εγώ την ερώτηση για το has και had για διευκρινήση αλλά δεν μου έχει απαντηθεί ακόμη?!


Eleonora992744

Κάποιος για βοήθεια εδώ μπορεί να παρέμβει για διευκρινήση που έχω θέσει εδώ και καιρό?


jaye16

Αυτό το μάθημα είναι Παρακείμενος/Present Perfect. Δείτε εδώ τι σημαίνει ....

Παρακείμενος (Present perfect) https://www.businessenglish.com/grammar/present-perfect.html?lang=greΤο BE,


Eleonora992744

Πολύ ενδιαφέρον! Ευχαριστώ πολύ!

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.