1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Patronun cevabı olumlu."

"Patronun cevabı olumlu."

Çeviri:The boss' answer is positive.

February 14, 2014

33 Yorum


Engin553932

The boss's answer is pozitive. olmalı


renankan

Virgülü var s i unutmuşlar


xeyalbeylerov

*The plural of boss is bosses

*The possessive of boss is boss' or boss's (the s is optional)

*The possessive of bosses is bosses' or bosses's (again the s is optional)

Source: https://www.englishforums.com/English/BossBosssBossesBosses/gnbzq/amp.htm


drgokhan1

answer of the boos is positive


AyhanGundogan

altta yazilan kelimeler arasinda kesme isareti yok. Bizim ayrica koyma imkanimizda yok. burada tikandik kaldik


glay521297

Aynı cümleyi yazıyorum Neden doğru değil


TCAygenSumer

Aynen bana da öyle dedi


onrsnl

Baska bir deyisle "The answer of boss is positive" olabilir mi?


erdem96

Of the boss doğru. The olacak.


YakupOnal

The answer of the boss is positive


VeysiBilen

Ben aynısını yazdım kabul etti


KPrxFoVG

"the boss's answer is positive" cevabı neden yanlış?


AdilKARAHA

"the answer of the boos is affirmative" neden olmadı?


FatihSultanT

Fişlerde ' (tırnak) yok!


Meryem893699

Ne kadar saçma ya The boss answer is positive yaptım kabul etmedi nasıl olur ya bir kesme işareti eksik


ALTAIR23912

Director ile Boss arasındaki ayırıcı temel fark ne? Director kelimesini kabul etmedi


YakupOnal

Director Yönetmen Boss Patron


vK8mffVi

The boss' answer is positive. Olmali


CNNBYR

The boss answer =patron cevap oluyor Boss' answer olmalıydı


nezaket9

O kesme isareti ne anlama geliyor boyle bir sacmalik hic gormedim insanin ogrenme zevkini sevkini kiriyor resmen uydurma


nezaket9

Madem oyle 's de olmaliydi tek basina kesme isareti gormedim ben


musa4532440

The Boss answer is positive. patronun cevabi olumlu. Kabul etmedi cevabı


fatma989404

Aynısını yazdım kabul etmedi bazan kızıyorum bu uygulamaya


Cent50

Aynısını yazıyorum kabul etmiyor


poyraznavy1

The boss's answer is affirmative yazdım kabul etmedi, normalde "positve" bakış açısı, affirmative ise olumlu cevap diye hatırlıyorum. Ama yine de emin değilim.


beil180282

The boss is answer positive neden olmuyor


Gl4nIT

The boss'answer is positive. Kabul ediyo


Furkan993258

Cevabim kabul edilmeliydi..


Cevriye816812

Ne olacak şimdi


Aliye749578

İşaretleri kullanamıyorum o yüzden doğru sayılmal


AliYlmazAy

''The boss's answer is positive'',Yazdım,''Yanlış sayıldı''!... ''Patron'un,demek için'',''Boss's''Yazmak,başka bir anlam mı,ifade ediyor?...


Live-Bilder

positive yerine true veya right yazılamaz mı? Ben true yazdım kabul etmedi neden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.