"I never say no."

Çeviri:Ben asla hayır demem.

4 yıl önce

19 Yorum


BursaOktay

Bir tek referandumda derim .d

1 yıl önce

EMAHNEJOS

"I never tell no"olmaz mı?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Olmaz.

I (never) say yes. I (never) say no. I (never) say sorry. I say let's go. - alıntı gibi. Demek?

I tell a lie. I tell a story. I tell a joke. I tell you what to do. - daha söylemek gibi?

3 yıl önce

MehmetSens

Never say never! (Asla asla deme!)

3 yıl önce

TarkKeskin

HAYIR

2 yıl önce

ebulkerem

o zaman EVET.

1 yıl önce

owerakca

I never say no (w) der gibi nasıl anlaşılıcak bu afak harf sorunları çok merak ediyorum :)

3 yıl önce

banuyum

never zaten olumsuz kelime

2 yıl önce

ilknur462019

ona asla hayır diyemem neden olmuyor

2 yıl önce

StellaMerlo

''Diyemem'' sözcüğü ''diyebilirim'' kelimesinin olumsuzudur. Bunun için sizin deyiminiz ile ''never can'' kullanmamız gerekirdi.Ama burada ''ASLA DEMEM'' anlamı var.Yani bu cümle geniş zamanda yapılmış. O yüzden siz bu cümleye ''Ben asla ona hayır diyemem'' diye bir cümle kuramazsınız.

I can never say no=Asla hayır diyemem

I never say no=Asla hayır demem.

1 yıl önce

ruveyddaa

pekii sana asla hayır demem nasıl diyebiliriz

2 yıl önce

StellaMerlo

I never say no to you

To--> -e/-a

1 yıl önce

NazmiyeAyn

HAYIR

1 yıl önce

tu.8zPhLt8s1LJoU

İ never say now anladim ben bu kadinin telafuzu bozuk gii

1 yıl önce

umutsons

ben asla hayır demem yazdım yanlış çıktı

1 yıl önce

umutsons

ben asla hayır demem yazdım yanlış çıktı

1 yıl önce

senan4066

Why wrong

1 yıl önce

soner24

Ben asla demem kabul edilmeliydi..

8 ay önce

Mrs.Eylul

Bknz: Bay Evet (Jim Carrey) ;)

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.