1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You live in Chicago."

"You live in Chicago."

Çeviri:Siz Şikago'da yaşıyorsunuz.

February 15, 2014

47 Yorum


iitenbilen

Takmis şikagoya durmadan sorup duruyor. Kopyalama panosuna kopyaladim secip yapistiriyorum. Bir arjantin bir şikago


thepowerofUwU

Şikago türkçede bile böyle yazılmıyor :-)


TCGozdeOzg

Sikago boyleyse birde nivyork var losancilis var :-)


melihsenkaya

Allahtan emergency özel isim degil :)


AysenEkinT

Ona da emırciny yazarlardı herhal :)))


ilkeraksoy

Bu cümle şimdiki zaman olarak mı anlaşılmalı yoksa geniş zaman olarak mı? Yaşarsın yerine neden yaşıyorsun diye çevirdik?


Mmeldaa

Turkçe'de yaşıyorsun geniş zaman olabiliyor.


bayan_ingilizce

Normalde gramer kurallarına göre geniş zaman ama niye şimdiki zaman ben de bilmiyorum.


_furkan14_

Chicago'nun yazim sekli gercekten boyle mi ?


ramazan154989

Ya arkadaş 10 kez ayni soru sorulurmu arjantinle bu 10 oldu ya


coderocky

live cümlede okunurken liv tek okunurken layv sesi geliyo neden


bra197634

Offf be hep aynı şeyi soruyoo


OktayYilma1

Arka arkaya şikago ve Arjantini 5 er kere sordu el insaf


Dorataylan

Admin arkadaşlar "They live in Chicago" ve "You live in Argentina" sorusu art arda 5-6 kez soruldu lütfen düzeltin !


Halil811962

Live kelimesini tek başına telaffuz ederken layv diye cümle içinde ise liv diye okuyor hep bu şekilde mi


Sibel415619

Live kelimesi liv diye mi telaffuz ediliyor ?


Sibel415619

Liv olmasi gerekmez mi yahu? Tek basina okurken layv diyor.


Glen35178

Sen Şikago'da yaşıyorsun. Kabul edilmedi. ŞİKAGO DA Bence yanlış Yazım, imla hatası var,. Türkçe çeviri lerde çok yanlışlıklar oluyor. Sizce de öyle değil mi?


Glen35178

Ben kesme işareti kullandım kabul edilmedi. Oysa özel isimlerde eğer takı gelirse kesme işareti kullanılır. çok yanlışlıklar yapılıyor.


zopa1971

Kuzey karolaynada yaşıyom


DenzOktay

Ne fark var yasarsin ve yasiyorsun arasinda


Ziko320

burda sual etmir


mehmet57726

Şikago ve arjantinden gına geldi artık.papağan gibi tekrarlayıp duruyor


arzu82665

şikago allahin cezası


GulSah627712

Bu nedir ya 2tane soruyu sorup duruyo deliricem


ehrietinka

Ilgili görevliler lütfen dikkate alın yazılanları


Nevrasteni

Gelecekte ben ohoo


bralakir

siz chicago'da oturuyorsunuz çevirisini sadece 'oturuyorsunuz' yanlışlığı nedeniyle reddetti. live'ın anlamlarından biri yaşamak değil mi?


SinanHacol

Harbiden de şikago diye yazılıyormus :/


Servet11

Şehir ismi nasıl değişir anlamıyorum, Şikago nedir..


Balyoruzta

Daha bana arjantin gelmedi


unalman

Chicago özel isimdir sen nasıl Şikago yapabildin onu. İstersen yabancılarda İstanbul'a, Constantinople desinler.


ececeren4

Şikago`nun baş harfi büyük diye yanlış dedi


MuhammetCo6

Bak sen şikagoya ☺☺


gkhn895802

Arkadaş subliminal mesajmı veriyo nedir takıldı kaldı


erimtepeli

senin ismine sıçıyım şikago


Beko01Payt

Sadece da yı eklemeyin diye yanlış dedi


nehars

Uygulamanın imajı gözümden düştü resmen 30 defa aynı soru


Mreytemyst1

Valla benim cevabım kabul edilmeli, da yı ayrı yazdım ona rağmen kesme işareti koymadım diye kabul etmedi anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.