1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Hayır, bir başkası."

"Hayır, bir başkası."

Çeviri:Nein, es ist jemand anderes.

October 19, 2016

9 Yorum


Tun914030

"Nein, er ist jemand anderes" kabul edilmeli, yanlis diyor. Tesekkurler..


Tun914030

Tabi ki "sie" de öyle.


gulseakdemir

anderes ve anders in farkı ne


BarAdal3

anderes: başka, yani "bu değil", diğeri

anders: farklı, diğerleriyle aynı değil, başka özelliklere sahip

yani

du bist etwas anders:

sen başka bir şeysin (diğerlerinden farklısın, özelsin/değişiksin anlamında)

du bist jemand anderes:

sen başka birisin

ama anders anderes'in kısaltılmış hali olarak da kullanılıyor bu yüzden bağlama dikkat etmek lazım.


Candeniz2721

Es ist andere niye olmuyir?


Tolgazorba

Nein. Jemand anderes. neden olmuyor.


emrebulut904257

Turkce cevirisi hayir bu bir baskasi olmasi gerekmez mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.