1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My mother needs a pair of sh…

"My mother needs a pair of shoes for tonight."

Fordítás:Az édesanyámnak szüksége van egy cipőre ma estére.

February 15, 2014

10 hozzászólás


juhas123

egy pár cipő és nem egy cipő!! tessék a megoldásban kijavítani!! a kell-is jó fordítás nemcsak a "szüksége van"


Gy.B.

Az egy cipő is jó.


BelaKosa

Írhatsz ide akárhány felkiáltójelet, fel is szólíthatsz, de kijavítani akkor fogják, ha jelented!! Azt pedig nem itt kell!! :)


Marcsi1958

Ez hülyeség,hogy az egy pár cipőre van szüksége,nem jó! miért vajon


keep2000

Szerintem jó, nekem el is fogadta. Ha neked nem, azóta valaki jelentette és már elfogadják. Így működik a Duolingo :-)


KovcsMaria78067

Nekem még mindig nem fogadta el... Vagy az anyámat az édesanyám helyett


BelaKosa

Nekem is elfogadta.


jadea.art

nekem sem fogadta el, jelentettem is


gerlacherz

A megoldasom jo volt, csak egy helyett 1-et irtam

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.