"My mother needs a pair of shoes for tonight."

Fordítás:Az édesanyámnak szüksége van egy cipőre ma estére.

4 éve

9 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.ö. The dog has my shoe. A kutyánál van a cipőm.

6 hónapja

Marcsi1958

Ez hülyeség,hogy az egy pár cipőre van szüksége,nem jó! miért vajon

4 éve

keep2000

Szerintem jó, nekem el is fogadta. Ha neked nem, azóta valaki jelentette és már elfogadják. Így működik a Duolingo :-)

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Nekem is elfogadta.

4 éve

jadea.art

nekem sem fogadta el, jelentettem is

4 éve

juhas123

egy pár cipő és nem egy cipő!! tessék a megoldásban kijavítani!! a kell-is jó fordítás nemcsak a "szüksége van"

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Írhatsz ide akárhány felkiáltójelet, fel is szólíthatsz, de kijavítani akkor fogják, ha jelented!! Azt pedig nem itt kell!! :)

4 éve

Gy.B.

Az egy cipő is jó.

3 éve

fectroll
fectroll

Jó, bizony.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.