"A nő eszik egy szendvicset."

Fordítás:The woman eats a sandwich.

4 éve

12 hozzászólás


soar4961

Mikor kell használni az "eats" kifejezést az "eat" helyett?

4 éve

DomonkosWo

Az egyes szám harmadik személyben kötelező az "s"-t kitenni az ige után! Máshol nem kell, még a többes számban sem! Pl.: egyes szám 1. személy: I eat a apple. 1. szám 3. személy: He/She eats a apple. többes szám 3. személy: They read a book. 1. szám 3. személy: He reads a book.

4 éve

CPSzabolcs

Nem a apple, hanem an apple

4 éve

szuper_angolos

Ez így helyes!

3 éve

zigff

E/3ban máskor nem

4 éve

23rocky23

pl 1/3 ban.. vagyis ő eszik

4 éve

levente.bo1

Mikor kell "a" t es mikor kell "an" t hasznalni

4 éve

HegiBali

Ha a szó magánhangzóval kezdődik, pl. apple, akkor a határozatlan névelő "an". Ebből következik, ha a szó mássalhangzóval kezdődik, pl woman, akkor a határozatlan névelő "a". Jó tanulást!

3 éve

Zs.ZsfiaGa

Köszi!

6 hónapja

blackdanci

A nö eszik gyereket

3 éve

Zs.ZsfiaGa
6 hónapja

ultis1

Jaj de vicces.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.