"Er ist am größten."

Çeviri:O en büyük.

October 19, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


caspienne

neden am kullanılmış


ex_contributor

"en - sıfat" durumlarında daima kullanılır


ozgurozancatay

Superlativ olduğu için. Sıfatların mukayesesi konusuna bakarsan kolaylıkla anlarsın.


[aktif olmayan kullanıcı]

    O en büyüktür daha anlamlı değil mi. Özne neden kullanılmamış?


sametsalam2

    ''Er'' özne değil mi?


ZaferYldrm18

    Neden cevab kabul edilmedi?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.