1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bana ceketini teklif eder."

"O bana ceketini teklif eder."

Çeviri:He offers me his coat.

February 15, 2014

26 Yorum


ufukgencturkoglu

She offers her coat to me. Neden olmaz?


[aktif olmayan kullanıcı]

    To ne alaka ?


eziokvo

    BU SORUNUN CEVABINI İNATLA VERMIYORLAR YA UYGULAMADAN SOĞUDUM BELKİ 30 TANE BU SORUDAN VAR BUNA BENZER SORULARDA BİR TANE CEVAP YOK!


feryal590028

    Çünkü sadece erkekler kızlara ceketini verebilir


filibis

    "He offers me his jacket" olması gerekmez mi? ('its' yerine 'his')


Selcen_Ozturk

    bi karışıklık olmuş orada düzelttim, teşekkürler


TR_8beylul001

    Nerden düzelttin? (Sadece merak ettim...)


omerciftci01

    Own kullansak olmazmi mesela he offers me own jacket


Aliqli

    Ne yazik ki own kendi anlamini verir ama onun anlaminda kendi anlmani saglamaz. Cumlenin turkcesini iyi kavramak lazim. Sikintilarin cogu bu sekilde ortaya cikar


Selmanbgrynk

    Own kullanılabilir tabi ama 'his own' olarak. Own tek başına kullanılamıyor onu zamirlerle desteklemek gerekiyor.


hatice814311

    she ofters her coat to me .Neden olmaz


hakanihat

    Bosunz canim gitti simdi he yerine she yazman gerekirdi diuo


kandorfeyta

    He deyince kabul etmiyor. Saçmalığa bak.


Sezersurcan

    He yerine she kullandim kabul etmedi. Birisi bana bunun nedenini aciklarsa memnun olurum.


serdar.bol1

    offer yerine suggest kabul görmez mi?


Aliqli

    Gennellikle fikir one surmek anlaminda onermek olarak kullanilir suggest fiili.


aslii.k

    He ve she ayni ama yaaa sadece cinsiyet farki var . Oyun da yanlislik var


ibocansen

    Yes they are different but if you use ' he' , then you must use 'him' but if you use 'she' , then you must use 'her'. Therefore, the game isn't wrong. If I could help you, Im so glad :)


emir_demir

    "her coat" i kabul etmedi.


fatih180882

    He offers me her coat dedim yanlış dedi. His coat olacak dedi. Her his ne fark eder


filibis

    Kanımca "He offers me her coat" olarak çevirebilmek için cümlenin "O bana onun ceketini teklif eder" şeklinde olması gerekir.


GamzeDurma8

    Offer - offers farki nedir


filibis

    Gramer yapısı/kuralı nedeniyle He/She/It zamirlerinden sonra gelen fiil "s' takısı alıyor, yani "offers" oluyor. I/You/We/They zamirlerinden sonra gelen fiiller ise olduğu gibi yazılıyor, yani "offer" olarak kalıyor.


Buraksahindemir

    To me demek bana demek değil mi neden to me değil de sadece me


refikatakan

    Emin değildim salladım tuttu. Demek artık bir aşamaya gelmeye başlamışım.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.