"O bana ceketini teklif eder."

Çeviri:He offers me his coat.

February 15, 2014

18 Yorum


ufukgenctu

She offers her coat to me. Neden olmaz?

February 18, 2015

onur458

To ne alaka ?

November 16, 2018

Enis960343

Olmalı ama

May 16, 2019

filibis

"He offers me his jacket" olması gerekmez mi? ('its' yerine 'his')

February 15, 2014

Selcen_Ozturk

bi karışıklık olmuş orada düzelttim, teşekkürler

February 15, 2014

omerciftci01

Own kullansak olmazmi mesela he offers me own jacket

June 27, 2014

Aliqli

Ne yazik ki own kendi anlamini verir ama onun anlaminda kendi anlmani saglamaz. Cumlenin turkcesini iyi kavramak lazim. Sikintilarin cogu bu sekilde ortaya cikar

January 3, 2015

Selmanbgrynk

Own kullanılabilir tabi ama 'his own' olarak. Own tek başına kullanılamıyor onu zamirlerle desteklemek gerekiyor.

December 4, 2018

aslii.k

He ve she ayni ama yaaa sadece cinsiyet farki var . Oyun da yanlislik var

August 28, 2014

ibocansen

Yes they are different but if you use ' he' , then you must use 'him' but if you use 'she' , then you must use 'her'. Therefore, the game isn't wrong. If I could help you, Im so glad :)

January 28, 2015

kandorfeyta

He deyince kabul etmiyor. Saçmalığa bak.

October 5, 2014

hatice814311

she ofters her coat to me .Neden olmaz

May 20, 2018

serdar.bol1

offer yerine suggest kabul görmez mi?

February 16, 2014

Aliqli

Gennellikle fikir one surmek anlaminda onermek olarak kullanilir suggest fiili.

January 3, 2015

hakanihat

Bosunz canim gitti simdi he yerine she yazman gerekirdi diuo

August 24, 2014

Sezersurcan

He yerine she kullandim kabul etmedi. Birisi bana bunun nedenini aciklarsa memnun olurum.

December 8, 2016

emir_demir

"her coat" i kabul etmedi.

August 8, 2017

fatih180882

He offers me her coat dedim yanlış dedi. His coat olacak dedi. Her his ne fark eder

July 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.