1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The opportunities"

"The opportunities"

Fordítás:A lehetőségek

February 15, 2014

9 hozzászólás


kogu4

pr.: "I hope he gives me another opportunity." Remélem, ad nekem még egy lehetőséget.


MikulaiDne

oppurtunity= esély, az alkalmat nem fogadta el


evairenpinter

Nem értem a problémát? A rokon-értelműség éppen azt próbálja megvilágítani, hogy érintkezésekről, s nem azonosságokról van szó.


Pl6rOx

Én csak annyit írok hogy a szöveges feladatok 90%át nem fogadja el. Próba képp nem mondtam semmit azt is elutasítja. Volt mikor direkt egész mást mondtam (káromkodás), csodák csodája elfogadta. Hogy mik vannak?


szeva50

opportunity=alkalom possibility= lehetőség


EvaDemjan

Így érdemes megtanulni!


zetorka

szerintem az alkalom meg a lehetőség az ugyanazt jelenti, sztaki szerint az opportunity mindkettőt jelenti


hb433

sztakiba azt irsz be, amit akarsz, olyan mint wikipediara hivatkozni...


quruc90

Az ezelőtti feladatban elfogadta "esély"-nek...

Itt nem.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.