"I eat."

Fordítás:Eszem.

February 15, 2014

31 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


wasawski

Az eszem targyas ragozasu, magyarul csak akkor hasznaljuk, ha azt is leirjuk, hogy mit.


szilarduk

Az "eszik" ikes ige. Alanyi ragozásban egyes szám elsô személyben az "eszem" éppen annyira helyes, mint az "eszek". Az "eszem" talán kicsit választékosabban hangzik, de aki angolul tanul, annak az affektált beszéd egyébként sem szabad, hogy idegen legyen.. ;)


Bagoly12

eszem az eszem


Dorii2012

Magyarul sem megy egyeseknek..! :D


Nagy_

2 leckénél tartok 1 nap alatt


neuromint

Bírom, hogy egyesek magyarul sem tudnak beszélni.... :')


gyilkoska2

Az "eszik" ikes ige. Alanyi ragozásban egyes szám elsô személyben az "eszem" éppen annyira helyes, mint az "eszek". Az "eszem" talán kicsit választékosabban hangzik, de aki angolul tanul, annak az affektált beszéd egyébként sem szabad, hogy idegen legyen.. ;)


Desty74

Tudja valaki mik ezek a koronaszintek? Elment a kedvem az egésztől, mintha elölről kezdeném... :(


kirlyficko

A helyes válasz=eszem mi a kérdés?


wiccahorvath

Es magyarul csak eszem. Olyan nincs hogy eszek. Az nyelvtanilag helytelen. A kisgyereket is arra tanitjak hogy nem eszek, hanem eszem.


Lili533962

Wasawskinak igaza van


EpresAnita

Nem tudom meg tanulni az eszem szót!


Anna753914

Tök könnyű nekem elfogadta


TthKlmn

Nem tudom hogy itt hogy pontoznak de hogy nem korrekt az biztos mert nekem egy feladatsorért 10 pontot adnak egy követőm bizonyos Bertok nevű polgár több száz pontot is kap ugyanazért a feladatsorért, hol van az egyelő bánásmód!!!


Edina120987

Ez tökre igaz...* (:


Nori223

Eszek, Eszem, :)


SzkeViktri3

Nagyon könnyűek!


szabrina681991

Miért nem fogadja el a helyes választ


MtysLaczk

"eszem" nem jó?


Anna260415

Ne már, azt íram hogy ,,eszem" és minek nem fogadja el????? Vagy ezt mindenkinek nem fogadja el? ( valszeg nem, de nem baj) Persze.... így kell ezt csinálni


IllsLvia

Ez könnyű volt és nagyon sokat gyakoroltam rá hogy a többit is megpróbál megpróbálja nektek is sikerülni fog és tudom hogy nektek is sikerülni fog Bár sokat kell hozzá gyakorolni de én is megpróbáltam Ezért köszönöm a Duolingo nak hogy tanulhatok rajta Nagyon nagyon sokat hisz 6 os vagyok és nem annyira sikerül Nekem még az angol de ezzel a programmal sok mindent tudok vele szerezni és már életem első 4 esélyt Meg is kaptam


Emese166881

Sziasztok. Új vagyok!!


Zengo20070719VVV

Nagyon jó. És ezt mindenkinek tudnia kel. Hölgyeim és uraim, ezennel bejelentem hogy Emese166881 ÚJ!!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.