Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Zij eet kip."

Vertaling:She eats chicken.

0
4 jaar gelden

3 opmerkingen


sanny200

Waneer is het eats en waneer eat?

3
Reageer4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Zie deze website: http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/eat. :)

Dus, het werkwoord 'eat' wordt in de tegenwoordige tijd verbogen als:


Ik eet - I eat

Jij eet - You eat

Hij/Zij/Het eet - He/She/It eats

Wij/We eten - We eat

Jullie eten - You eat

Zij/Ze eten - They eat


Zoals je kunt zien krijg je 'eats' met het derde persoon enkelvoud: wanneer hij, zij óf het eet.

3
Reageer4 jaar gelden

Sebastianv625101

Ik heb altijd de "shit" regel geleerd. Bij he, she en it komt er altijd een s achter.

0
Reageer2 jaar gelden