1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Zij eet kip."

"Zij eet kip."

Vertaling:She eats chicken.

February 15, 2014

3 opmerkingen


sanny200

Waneer is het eats en waneer eat?


Lavinae

Zie deze website: http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/eat. :)

Dus, het werkwoord 'eat' wordt in de tegenwoordige tijd verbogen als:


Ik eet - I eat

Jij eet - You eat

Hij/Zij/Het eet - He/She/It eats

Wij/We eten - We eat

Jullie eten - You eat

Zij/Ze eten - They eat


Zoals je kunt zien krijg je 'eats' met het derde persoon enkelvoud: wanneer hij, zij óf het eet.

Verwante discussies

Learn English in just 5 minutes a day. For free.