"Zij eet kip."

Vertaling:She eats chicken.

February 15, 2014

3 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

sanny200

Waneer is het eats en waneer eat?

February 15, 2014

Lavinae

Zie deze website: http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/eat. :)

Dus, het werkwoord 'eat' wordt in de tegenwoordige tijd verbogen als:


Ik eet - I eat

Jij eet - You eat

Hij/Zij/Het eet - He/She/It eats

Wij/We eten - We eat

Jullie eten - You eat

Zij/Ze eten - They eat


Zoals je kunt zien krijg je 'eats' met het derde persoon enkelvoud: wanneer hij, zij óf het eet.

February 15, 2014

Sebastianv625101

Ik heb altijd de "shit" regel geleerd. Bij he, she en it komt er altijd een s achter.

February 23, 2016
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.