1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben su içerim."

"Ben su içerim."

Çeviri:I drink water.

February 15, 2014

123 Yorum


semtex7

Mesela burada niye suyun önüne "the" harfi getirmiyoruz?


HasanDemir414247

İçtiğin su belirli bir su ise, mesela az önce bu sudan bahsetmiş isen, aynı sudan yine bahsederken "the" kullanırsın. Bu durumda cümlenin anlamı "ben su içerim" değil "ben SUYU içerim" olur.


_.-.QUEEN.-._

I DRINK WATER:BEN SU ICERIM & I DRINK THE WATER:BEN SUYU ICERIM


Gamze884780

O zaman su değil suyu olur


Adil205752

Tamlamalarda the kullanıyor yani


EfeEren2011

belirli bir su varsa ortada o zaman suyu içerim olur ki the gelir


sema543745

The getirirsek suyu icerim olur


Lalisa719900

Water =Su

The water =Suyu


ghostuser9860

Ben getirdim dogru dedi


berat912292

Doğru ya bundan önceki soruda öyleydi


beire893355

Gerçekten bende anlamış değilim :(


romeococo

I am drink water neden olmuyor


Elifece451515

Cunku sen drink dersen kendini demis olursun ama "s" takisi getirdiginde "he she ıt :lere demis olursun


azranihan

Çok iyi anlatmışsın


_.-.QUEEN.-._

✓ I DRİNK WATER➜BEN SU İÇERİM.

✓ I DRİNK THE WATER➜BEN SUYU İÇERİM.

✓ I AM DRINKING WATER➜ BEN SU İÇİYORUM.

✓ I AM DRINKING THE WATER➜ BEN SUYU İÇİYORUM.


minel541624

Am is are, 'to be' yani olmak anlamında am gelirse, ben su içmek demiş oluyorsun


semanur833590

Çünkü "am is are " isim sıfat için kullanılır Bu cümle FİİL cümlesi olduğu için İsim sıfat cümlesinde kullanılmaz


rotasiz_team

O zaman ı am benim anlamı kazanır


MeriBakrc

Ben "suyumu" içiyorum olur çünkü


kivi-.-

I drink the water olamaz mı?


EmrePostac

Link verdiginiz seyi inceledimde mesela orada i called a doctor burda doktor belirli olmadigi icin the demedik peki neden a doctor. Sadece i called doktor niye demedik


vejerteryanzombi

Cunku the gelince doktoru aradim oluyor


O.Murat

s takısı koydum olmadı


eyyupcanzb

s takısı he she it için geniş zamanda kullanılır


cemregrande

I'am drink water? Neden olmuyor?!


remNurDald

I am drink water neden olmuyo ki


rumeysa931322

Ha drink ha drinks ne saçma


veysel811808

Aynen ya bende s takisi getirdim ama olmadi . Aradaki farki bilen biri varsa soyleyebilir mi acaba ?


Ayaz846042

Neden drinks olmuyor nede olsa geniş zaman ne am is are getiriliyor nede s es ies


Alparslanz577946

Ben türkçe ingilizce almanca avusturalca japonyaca çince artvince bitiremedim


YusufAkql

I drink water yazdım hata verdi yine


ormesi

I drink some water de olabilirdi


Meryemddgn

"S" takisi diyen arkadaşlar çok olmuş aklınızda tutmanın kolay bir yolu "He, She, It yanlız kişilerdir yanlızliktan sıkılmışlar sıkılmanin 's' si yanlarına gelmiş." :))


enk401819

I drink the water diyince neden olmuyor


Mustafa528627

I drink the water ??


zehrali4

Dirinks yapinca niye olmuyo


frat930924

I am drink water . Neden olmuyor. Ben suyu icerim diyor (im) bi ek degilmi ? O da I ( am ) burdan gelmiyormu bnm hata yapiyirum :(


YusufAlan12

Ben suyu içerim olsaydi ( ı drink the water ) olurdu sanki


Murat582828

Neden the water değil


s....s..

The water acceptable


golden924486

Nerelerde fiillere s takısı geliyor drinks gibi


MelikeBTSsever

Bazı alıştırmalarda the kabul ediyo bazılarında ise etmiyo şunu düzeltin


Hasan727083

Neden cok kolay sorular


irem736881

The I water neden olmaz


prenseseym

ya doğru yapıyorum alta aynısı yazıyor sadece yanlışlıkla boşluk bıraktım yanlış sayıyor


Xyalm

Bundan evvelki sualda ben su icerim cozune drink water yazdim s artirmadm deye sef oldu. Bunda da yazdim deye sef oldu. Basa dusmedim


F4e10

Aynısını saymıyor


man302056

Bu sorduklarini bastan anlatmadi ben mi goremedim yoksa bu s takilari the lar falan


Abanu1

Ya arkadaşlar bazı cümlelerde "water"in karşısına "the" artırılıyor.Amma bunda "the"atrırılamazmı?


yalcin134055

bunun neresi yanlış


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bazen I drink water yazıyorum Cevap I drink the water diyor I drink the water yazıyorum I drink water yazıyor


pamukeker509499

    Neden drinks olmuyor ki


GTX830

    Of ya ben ilk basta "i drink water" dedim yanlis dedi sonra bu soru karsima bi daha cikti sonra"i drinks water"dedim yine kabul etmedi


GLESER13366

    Neden "I drink the water"olmuyo ki. :/


sema72406

    I am drink water neden olmuyo


gncgv

    "am" i çıkarman lazım


Bra496545

    Drink kelimesine s takisinj neye gore getiriyoruz


EfeEren2011

    he she it yani o için s gelir.


Peekaf

    Ya ne fark ediyor abartmayin insaf edin alta yazin iste boyle olsa daha iyi olur gibisinden ha ben suyu icerim ha ben suyu ictim ne fark ediyor anlam karmasasi da yok :/


Mehmet502697

    Drink ve drinks karıştırıyorum arkadaslar?


EfeEren2011

    s olabilmesi için o kişisine seslenmen gerekir, he she it olursa s gelir, diğer durumlarda s gelmez


kedihanim

    The koydum diye yanlış sayamaz eğer sayacaksa yanina belirsiz yazsın ben nerden bileyim uygulama hangi sudan bahsediyo


sinan554927

    Burda yanlış olan ne


aleynanury10

    Bazi yerlerde drinks bazi yerlerde drink kullanıyoruz anlamadım??


tanemanast

    Ben ı drink the water dedim bence the koysak da bir fark olmaz


Mustafa77421

    Neden" I water drink" yanlış kabul ediliyor


Mustafa77421

    Neden " I water drink " yanlış kabul ediliyor


sena269263

    neden drinks değil de drink sonuçta içerim diyor


Aylin80434

    arkadaşlar geniş zaman neden ı am drink water olmuyor ?


ZEYNEL946448

    Su kelimesinin üstüne basınca the var ama cevapta yok


MehmetZeng454315

    Vvaggsfajqo ausjbdgajaika


Ali123kral

    ❤❤❤ mısın sen


Mrv652787

    I am drink water neden olmadı şimdi


Milena961574

    Neden I am drink water yazmıyoruz


AvEnGeRsMarvell

    Ya cevabi yaziyorum yanlis diyo tekrar dene diyo tekrar deniyorum yine ayni seyi yaziyorum yine yanlis veriyo orda dogrusu ne yaziyorsa yine aynisini yazdim ama yine yanlis verdi cok sacma.


AvEnGeRsMarvell

    Ya ayni cümleyi cok fazla yazdim ama yanlis diyo yaaa orda ne yaziyorsa aynisini tekrar tekrar yazdim ama yanlis diyo cok sacma.


Asyahan0

    neden"I drinks water" olmuyor da •I drink water•


GambolYada

    İngilizce sacma ❤❤ bu ne ya sabir


GambolYada

    ❤❤❤❤❤ ingilizce


selammiro

    the bir anlam I drink the water olur I drink water olmaz


MahmureTas

    Ben doğru yaptım ama olmadı bu hatayı lütfen düzeltiniz


ghostuser9860

    Neden "the"getirmwdik


ghostuser9860

    Troll olsun w degil iki tane v koyayim dedim yanlis dedi


lina264896

    Doğru olan i drink water


mehmet90229

    Ben su içerim geniş zamanlı olması gerekmiyo mu yani I drinks water şeklinde hep karıştırıyorum bunu


meryemnehirsarac

    Water:su the water suyu demektir


belinay961053

    Ben drink yapınca drinks diyip yanlış diyo,bu sefer drinks yapıyorun drink diyip yanlış diyo.


Ali123kral

    Neden water drinks olmaz


Ali123kral

    Neden water dirnks olmaz o zaman anlamsız olur değilmi


Kevserx

    S takısı neye göre geliyor ?


cercel759459

    "dirinks"ile"dirink"in ne farkı var?


RamilNaqie1

    ‘The' niyə YOXDUR?


zge443746

    Neden I dan sonra am gelmedi


melekelen

    Ben the. getirdim yanlış çıktı ingilinzce alman cadan daha zor


SaidErenGumus5

    Bu ne Arkadaş hep Zorlandım


Zeynep198267

    Drink değilde neden drinks?? Farkı ne


Serkan911100

    neden i drinks water degilde i drink water ?


Elanureri

    Bread olması gerekiyor ama loaf yazmış


Bra675821

    Neden the kullanılmıyor


Sadie617591

    Ben drink yerine drinks yazmışım ama pulus oldugum için canım gitmedi şükür

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.