"Ben su içerim."

Çeviri:I drink water.

February 15, 2014

62 Yorum

Konu önem sırasına göre

semtex7

Mesela burada niye suyun önüne "the" harfi getirmiyoruz?

December 15, 2014

HasanDemir414247

İçtiğin su belirli bir su ise, mesela az önce bu sudan bahsetmiş isen, aynı sudan yine bahsederken "the" kullanırsın. Bu durumda cümlenin anlamı "ben su içerim" değil "ben SUYU içerim" olur.


iscoscarv

English/Turkish Whatsapp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it


Nrgiz946352

Məndə də səhv oldu


romeococo

I am drink water neden olmuyor


Elifece451515

Cunku sen drink dersen kendini demis olursun ama "s" takisi getirdiginde "he she ıt :lere demis olursun


Sura0457

I drinks water niye olmuyoooo


Sura0457

Am takısı yok diye sanırım ayrılmaz ikiliyi ayırdım


marsistik

He she it de s takısı gelir I You We They de ise gelmez ondan drinks i kabul etmemişler


azranihan

Çok iyi anlatmışsın


minel541624

Am is are, 'to be' yani olmak anlamında am gelirse, ben su içmek demiş oluyorsun


SonayGuyru

Bende yaptım brnimkinide kabul etmiyor


NurhayatYu

am is are kullanarak cümleyi yazarsan içiyorum olur ama am is are kullanmadan yazarsan içerim olur


kivi-.-

I drink the water olamaz mı?


EmrePostac

Link verdiginiz seyi inceledimde mesela orada i called a doctor burda doktor belirli olmadigi icin the demedik peki neden a doctor. Sadece i called doktor niye demedik


vejerteryanzombi

Cunku the gelince doktoru aradim oluyor


Tuana446506

The yi yu ya gibi şeyler ekler


anC8Fy

Olamazmis ben denedim


Miss-Ravenclaw

Hayır o ben suyu içtim olur


nergiz09

Su belli varlikmi


O.Murat

s takısı koydum olmadı


eyyupcanzb

s takısı he she it için geniş zamanda kullanılır


Tuana446506

I you we they ler de s takısı olmaz s takısı= lar ler


cemregrande

I'am drink water? Neden olmuyor?!


YusufAkql

I drink water yazdım hata verdi yine


ormesi

I drink some water de olabilirdi


remNurDald

I am drink water neden olmuyo ki


emir795408

Bende olmuyor ama güzel


emir795408

Bende olmuyor ama memnunum


enk401819

I drink the water diyince neden olmuyor


Mustafa528627

I drink the water ??


zehrali4

Dirinks yapinca niye olmuyo


frat930924

I am drink water . Neden olmuyor. Ben suyu icerim diyor (im) bi ek degilmi ? O da I ( am ) burdan gelmiyormu bnm hata yapiyirum :(


YusufAlan12

Ben suyu içerim olsaydi ( ı drink the water ) olurdu sanki


Murat582828

Neden the water değil


mgebaskan

'am' sahiplik takısı değilmi I am drink Water olmuyormu ben su ıcerım am olmadan ben su içer ? olmuyormu ?


Sura0457

I drinks water neden olmuyo?????


s....s..

The water acceptable


golden924486

Nerelerde fiillere s takısı geliyor drinks gibi


iscoscarv

English/Turkish Whatsapp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it


Melike785141

Bazı alıştırmalarda the kabul ediyo bazılarında ise etmiyo şunu düzeltin


Hasan727083

Neden cok kolay sorular


irem736881

The I water neden olmaz


Serkan38365

Drinks niye olmuyor


prenseseym

ya doğru yapıyorum alta aynısı yazıyor sadece yanlışlıkla boşluk bıraktım yanlış sayıyor


Xyalm

Bundan evvelki sualda ben su icerim cozune drink water yazdim s artirmadm deye sef oldu. Bunda da yazdim deye sef oldu. Basa dusmedim


KaraniUyar

ben diyeceksek drink 'S' eklemiyoruz heryerde bu geçerlimi


Meryemddgn

"S" takisi diyen arkadaşlar çok olmuş aklınızda tutmanın kolay bir yolu "He, She, It yanlız kişilerdir yanlızliktan sıkılmışlar sıkılmanin 's' si yanlarına gelmiş." :))


EmreCadirci

ben suyu içerim olmalı


selmanur283157

2 cevap kullanma varmi


emir795408

Adım emir salih köse


hmtcmk

Mesela ali ata bak neden yok


muratkel09

ı water drink yazdım yanlış dedi anlamadığım şu drink neden water dan önce geliyor ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.