"Ben su içerim."

Çeviri:I drink water.

4 yıl önce

33 Yorum


romeococo

I am drink water neden olmuyor

4 yıl önce

selmanur283157

Oluyo bende

9 ay önce

Elifece451515

Cunku sen drink dersen kendini demis olursun ama "s" takisi getirdiginde "he she ıt :lere demis olursun

7 ay önce

NurhayatYu

am is are kullanarak cümleyi yazarsan içiyorum olur ama am is are kullanmadan yazarsan içerim olur

5 ay önce

semtex7

Mesela burada niye suyun önüne "the" harfi getirmiyoruz?

3 yıl önce

O.Murat

s takısı koydum olmadı

4 yıl önce

eyyupcanzb

s takısı he she it için geniş zamanda kullanılır

4 yıl önce

kivi-.-

I drink the water olamaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

EmrePostac

Link verdiginiz seyi inceledimde mesela orada i called a doctor burda doktor belirli olmadigi icin the demedik peki neden a doctor. Sadece i called doktor niye demedik

4 yıl önce

vejerteryanzombi

Cunku the gelince doktoru aradim oluyor

4 yıl önce

Tuana446506

The yi yu ya gibi şeyler ekler

10 ay önce

anC8Fy

Olamazmis ben denedim

7 ay önce

cemregrande

I'am drink water? Neden olmuyor?!

2 yıl önce

YusufAkql

I drink water yazdım hata verdi yine

4 yıl önce

ormesi

I drink some water de olabilirdi

4 yıl önce

remNurDald

I am drink water neden olmuyo ki

3 yıl önce

selmanur283157

2 cevap kullanma varmi

9 ay önce

emir795408

Bilmiyorum

8 ay önce

YusufAlan12

Ben suyu içerim olsaydi ( ı drink the water ) olurdu sanki

1 ay önce

KaraniUyar

ben diyeceksek drink 'S' eklemiyoruz heryerde bu geçerlimi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet sadece o derken eklenir https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

NSANURDUYS

I drink the water

10 ay önce

emir795408

Bende olmuyor ama güzel

8 ay önce

emir795408

Bende olmuyor ama memnunum

8 ay önce

emir795408

Adım emir salih köse

8 ay önce

enk401819

I drink the water diyince neden olmuyor

5 ay önce

Mustafa528627

I drink the water ??

4 ay önce

zehrali4

Dirinks yapinca niye olmuyo

2 ay önce

frat930924

I am drink water . Neden olmuyor. Ben suyu icerim diyor (im) bi ek degilmi ? O da I ( am ) burdan gelmiyormu bnm hata yapiyirum :(

1 ay önce

tuncerdogan1

i am drink water

1 ay önce

tuncerdogan1

I am drin water

1 ay önce

Murat582828

Neden the water değil

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.