1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to have a red motorcy…

"I want to have a red motorcycle."

Fordítás:Egy piros motorkerékpárt akarok.

February 15, 2014

14 hozzászólás


BernadettH1

Miért így kell írni,hogy "to have"?


Shibelion

A to itt a want-tal van összeköttetésben, nem a have-vel.


Kincskereso

A .... birtoklását akarom = I want to have ....


brutus01

Ez a mondatodban a legyen kifejezés. E nélkül a mondat úgy szól, hogy "Akarok egy piros motorkerékpárt.


fectroll

Tökön szúrom magam, hogy megint a piros maradt le a fordításomból.... PFFF


nyista

Azt akarom legyen egy piros motorbickiklim magyarosabb nem?


Shibelion

Egy fokkal. A legszebb így lenne: Szeretném, ha lenne egy piros motorkerékpárom.


Kincskereso

Valamikor Randnaitomi irta: a want az tényleg az akarni, nem pedig a jólneveltebb szeretni/szeretnék


Shibelion

Igen, szó szerint valóban azt jelenti, de nem minden helyzetben előnyös azt használni. Valamint nem csupán az az egy jelentése van.


Berci20

Szerintem Bernadett arra gondolhatott, hogy miért van benne a mondatban a "to have" is? Ez valami fokozás lenne? S ez fejezné ki azt, hogy "akarom, hogy LEGYEN"? Bár ennek ellenére a fő fordítás csak szimplán akarok-ot ír.


Shibelion

Teljesen mindegy, így lenne helyes a mondat:

Szeretném, hogy legyen egy piros/vörös motorkerékpárom.


szabina919248

Jelenleg be van írva a fordítás is. 2017. 06. 26.


peter81287

A have inkabb nekem van-t de a want szoval egy mondatban, lefyenre valtozik?


ironcameleon

I want - Én akarok
to have - birtokolni
a red motorcycle - egy piros motort
Ez magyarul: Akarok egy piros motort. - vagy - Egy piros motort akarok.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.