1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ducks are birds."

"Ducks are birds."

Fordítás:A kacsák madarak.

February 15, 2014

20 hozzászólás


attivera

hol van itt a the ??egyszeruen marr nem ertek semmit ,vagy marr magyarul sem tudunk?


blankino-182

Angolban nem kell kitenni a névelőt, ha általánosságban beszélünk valamiről (pl. itt 'Az összes kacsa madár.')


BalintAniko

Biztos mert "A"-val magyarosabb.


KrisztinKr1

detto nekem se fogadta el :D


LrntLvai

Shark is not fishes :-) :-)


Iridium76

De igen! Porcos halak! ;)


Zsolt.

Nem tesszük ki a határozott névelőt:Többes számú főnevek előtt, ha azokat általános értelemben használjuk. Például: Books are true friends. - A könyv igaz barát.http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozott.phtml


JuditMi

Az "A" névelő miért van ott??


Harga

Az angol nyelv konvencionális. Ne keresd a logikát, ők így használják. Nyelvkönyvekben bővebben olvashatsz róla. Ducks are birds. - A kacsák madarak.; Cats are mammals. - A macskák emlősállatok.; Shark are fishes. - A cápák halak.; Men are strong. - A férfiak erősek.; Stb.


EszterZubor

Nincs the de viszont magyarul úgy mondod? Kacsák madarak?értelmetlen magyarul is elé teszed a névelőt


gretafulop2

Nincs is ott a ,,the"!!!!!!


Tomika2009

Ha nincs angolul nevelo, miert van magyarul?


Urubil3000

hol van a the ?????


Harga

Itt nincs és nem is kell.


KedvesAnna2

Én azt értettem Dogs are birds.


KedvesAnna2

Nem tudja normálisan mondani?!!


MeliRill

Egyszerűen azért nincs "the" ott, ahol a magyarban van "a", mert nem magyar, hanem angol nyelv. Ott nem kell, így is érthető.


BenceHarma2

Jól mondom ki de nem enged tovább

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés