1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar günden güne değişirler…

"Onlar günden güne değişirler."

Çeviri:They change from day to day.

February 15, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

Onur293615

They change day by day ?

September 5, 2018

MuratA.

ben de buna bakmaya gelmiştim +1

February 27, 2019

.HalilAlni

"They change day to day." doğru mu? Uygulama doğru kabul etti ama emin olamadım.

April 15, 2014

MeteCan9

Evet doğru, "pear to pear" "bussines to bussines" gibi kullanılır.

January 27, 2018

cem362525

daily?

August 11, 2018

Ali74844

Hi guys bro

November 29, 2018

EnescanDLE

Change yerine vary gelmesi gerekmiyor mu

April 23, 2019

ahmet4242564

gradual progression'larda have+been+Ving kullanılmıyor muydu?

May 27, 2019

Betelgeuse857418

ben de day by day diye biliyorum

July 24, 2019

Ponciklendin

Normalde arkadaşlara yardım amaçlı gelirim buralara ama bu kez ;) Aynısını yazdım ama hatalı dedi :// Geri bildirim yaptım yine de çok sinirlendim

July 25, 2019

oguzhanboyraz

They change day by day

July 28, 2019

ccagatay78

Bende change day by day yapanlardanım. Eş anlamlıdan kabul edilebilirdi bence bu yanıt

September 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.