1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar günden güne değişirler…

"Onlar günden güne değişirler."

Çeviri:They change from day to day.

February 15, 2014

10 Yorum


Onur293615

They change day by day ?


MuratA.

ben de buna bakmaya gelmiştim +1


.HalilAlni

"They change day to day." doğru mu? Uygulama doğru kabul etti ama emin olamadım.


MeteCan9

Evet doğru, "pear to pear" "bussines to bussines" gibi kullanılır.


oguzhanboyraz

They change day by day


murattemurtr

The world changes from day to day :D


Betelgeuse857418

ben de day by day diye biliyorum


ccagatay78

Bende change day by day yapanlardanım. Eş anlamlıdan kabul edilebilirdi bence bu yanıt


Aye810631

Cevap benim cevabimla ayni


salih79814

From neden kullanıldı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.