Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O onun kedisi."

Çeviri:It is her cat.

4 yıl önce

11 Yorum


canbozkurt

It is his cat. Neden olmuyor?

4 yıl önce

Demeto_O

It kelime o demekdir s ise in anlamina gelir It's cat onun kedisi demek amma yalnis oldugunu diyor

4 yıl önce

RealEstateAgent

It's cat o bir kedi anlamına gelir, ingilizceyi parça parça ayırırsan yanılırsın

3 yıl önce

Aqsin6
Aqsin6

His niye olmuyo

5 ay önce

zumuz23

bilmem

2 yıl önce

yamyamu

Gerçekten it's her/his cat olmalı..

1 yıl önce

CihanDurdu

Eğer bu kedi bir erkeğin kedisi olsaydı. O halde cevap ne olacaktı?

6 ay önce

GenghisKhan.1

Anlamadim dogrusu. Ben she has its cat yazdim ama ?

4 yıl önce

okynss

Cumlede 'o' ile kedi kastedilmekte bu sebeple she veya he kullanamazsin. Cansiz varliklar ve hayvanlar icin it kullaniriz

4 yıl önce

ingilizirem

BEN BU CÜMLEYİ NASIL ÇEVİRİRSEM ÇEVİRİYİM HİÇ OLMUO

2 yıl önce

NazamarNan

He erkeler için ...O ADAM She kadınlar ..O KADIN It cansiz varliklar veya hayvanlar icin...O KEDI. IT IS HER CAT. HE IS MAN. SHE IS WOMAN

2 yıl önce