1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O onun kedisi."

"O onun kedisi."

Çeviri:It is her cat.

February 15, 2014

44 Yorum


canbozkurt

It is his cat. Neden olmuyor?


UgursuzMinnos

It is her cat yazman lazimmis


yelmyyy

His yerine her olacak


yamyamu

Gerçekten it's her/his cat olmalı..


Tamer969674

Irkçılık var dişi erkek ayrımı var ne biliyorsun dişimi erkek mi hemen his i yapıştırıyorsun olmuyooo duolingocum sana kostüm yokkkkk


MertKaanKU

Bu ayrımı sadece ingilizler yapmıyor ispanyollar italyanlar ve fransızlarda yapıyor duolingo programının kasıtlı yaptığı bi duruk değil bir çok cümle de hata olduğu gibi bu cumlede de hata var sanırım ama ikisi de olur


Aqsin6

His niye olmuyo


bayan_duolingo

Bilmiyorum çünkü her ve his aynı şey sadece cinsiyetleri farklı ve His cat'i de doğru sayması lazım.


Ronahi485

Ingilizler bile cinsiyet ayrımcılığı yapmış burda


MertKaanKU

Sadece ingizler değil ispanyollar italyanlat ve fransızlarda yapıyor Adam=el hombre Kadın=la mujer Kız= la nina oğlan=el nino


CihanDurdu

Eğer bu kedi bir erkeğin kedisi olsaydı. O halde cevap ne olacaktı?


Didem1987

his" yerine "her" de kullanılabilir. soru sanırım hatalı...


Sefa43646

Neden her ? Kadın olduğunu nerden biliyoruz. Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum


zeliha996321

It is its cat. Yazdım kabul etti .Gercekten dogru mu


roe853177

Yanlis diyor soyledigini yaziyorum yine yanlis diyor


BurcuDefne1

Evet his veya her yani


Handan986413

He is his cat yaptım dogru oldu


Onur184978

Arkadaşlar his/her neye göre kullanılıyor bilen var mı? Neye göre his neye göre her?


BuketBollu1

she=her, he=his o=onun, o=onun


Bra603504

bende it is its cat yazdim dogru kabul etti


Servet795675

Ben his yazdım ama kabul etmedi.


Bladeoxxx

Aynen his neden kabul edilmedi ?


Gamze803360

Ben İt is its cat yazdım, kabul etti


karakaplan6

It is his cat yapıyorum His cat yap diyo His cat yapıyorum It is his cat yap diyo


beyza413028

İt is değilde its yazdım yanlis kabul ediyor. Bune


SemanurCab

His ve has farkı ne?


aye960759

O onun kedisi= it is her(him) de olabilir cunku consiyetini bilmiyoruz dehil mi ama him yazinca yanlis kabul edildi nede ?


Ece64138

Bence his de olmali bos bosuna can gitti şimdi


muhammetal14016

He is his cat yazdim oldu


zge946109

Their cat neden olmadı. Their kelimesini bilmiyorum sanırım


Ceren213445

Resimdeki kadın sanırım ondan dolayı her kabul ediliyor ben bu şekilde anladım.


Yusuf301297

The cat dediğimde anlam nasıl olur?


nurane1771

Ya şimdi ben nerden bilmeliyim acabaki his diyil her olacak bu arada yankış yazdıysam turkçeyi kusura bakmayın ben azeriyim


shahrukhkh955102

Neden her diyemiyoruz da his diyebiliyoruz his erkek her kadin icin bu hayvan olduguna gore ne demek lazim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.