"O onun kedisi."

Çeviri:It is her cat.

4 yıl önce

17 Yorum


canbozkurt

It is his cat. Neden olmuyor?

4 yıl önce

UgursuzMinnos

It is her cat yazman lazimmis

3 ay önce

Demeto_O

It kelime o demekdir s ise in anlamina gelir It's cat onun kedisi demek amma yalnis oldugunu diyor

4 yıl önce

RealEstateAgent

It's cat o bir kedi anlamına gelir, ingilizceyi parça parça ayırırsan yanılırsın

3 yıl önce

Aqsin6
Aqsin6

His niye olmuyo

8 ay önce

UgursuzMinnos

Cunku his degil her olmasi lazim :)

3 ay önce

zumuz23

bilmem

2 yıl önce

yamyamu

Gerçekten it's her/his cat olmalı..

2 yıl önce

CihanDurdu

Eğer bu kedi bir erkeğin kedisi olsaydı. O halde cevap ne olacaktı?

10 ay önce

alperdarui

cat yerine car yazdim yanlisikla kabul etmeliydi

3 ay önce

serhat454839

Neden "their"yerine "her" kullanmiş?

2 ay önce

Onur184978

Arkadaşlar his/her neye göre kullanılıyor bilen var mı? Neye göre his neye göre her?

1 ay önce

zeliha996321

It is its cat. Yazdım kabul etti .Gercekten dogru mu

4 hafta önce

GenghisKhan.1

Anlamadim dogrusu. Ben she has its cat yazdim ama ?

4 yıl önce

okynss

Cumlede 'o' ile kedi kastedilmekte bu sebeple she veya he kullanamazsin. Cansiz varliklar ve hayvanlar icin it kullaniriz

4 yıl önce

ingilizirem

BEN BU CÜMLEYİ NASIL ÇEVİRİRSEM ÇEVİRİYİM HİÇ OLMUO

3 yıl önce

NazamarNan

He erkeler için ...O ADAM She kadınlar ..O KADIN It cansiz varliklar veya hayvanlar icin...O KEDI. IT IS HER CAT. HE IS MAN. SHE IS WOMAN

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.