1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O onun kedisi."

"O onun kedisi."

Çeviri:It is her cat.

February 15, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

canbozkurt

It is his cat. Neden olmuyor?

February 18, 2014

UgursuzMinnos

It is her cat yazman lazimmis

August 31, 2018

Tolgahandogan

Bende "It is his cat" yazdım ve doğruu kabul etti

December 16, 2018

rohat443527

Oldu bende

October 6, 2019

yamyamu

Gerçekten it's her/his cat olmalı..

September 4, 2016

EmineOrhan4

Katılıyorum size.

December 14, 2018

Aqsin6

His niye olmuyo

March 19, 2018

Demeto_O

It kelime o demekdir s ise in anlamina gelir It's cat onun kedisi demek amma yalnis oldugunu diyor

March 30, 2014

HasanSabba12

İt o demek is ise hangi kedi olduğunu belirtiyor burdaki -si takısını vermesi için sahiplik vermesi gerek he o his ise onun anlamını taşıdığı için his gereklidir

March 5, 2019

RealEstateAgent

It's cat o bir kedi anlamına gelir, ingilizceyi parça parça ayırırsan yanılırsın

December 13, 2014

zumuz23

bilmem

January 15, 2016

CihanDurdu

Eğer bu kedi bir erkeğin kedisi olsaydı. O halde cevap ne olacaktı?

February 7, 2018

Onur184978

Arkadaşlar his/her neye göre kullanılıyor bilen var mı? Neye göre his neye göre her?

November 8, 2018

BuketBollu1

she=her, he=his o=onun, o=onun

January 31, 2019

zeliha996321

It is its cat. Yazdım kabul etti .Gercekten dogru mu

November 11, 2018

roe853177

Yanlis diyor soyledigini yaziyorum yine yanlis diyor

December 31, 2018

Bra603504

bende it is its cat yazdim dogru kabul etti

January 14, 2019

Tamer969674

Irkçılık var dişi erkek ayrımı var ne biliyorsun dişimi erkek mi hemen his i yapıştırıyorsun olmuyooo duolingocum sana kostüm yokkkkk

January 29, 2019

BurcuDefne1

Evet his veya her yani

February 14, 2019

Handan986413

He is his cat yaptım dogru oldu

February 20, 2019

Didem1987

his" yerine "her" de kullanılabilir. soru sanırım hatalı...

April 14, 2019

Sefa43646

Neden her ? Kadın olduğunu nerden biliyoruz. Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum

May 29, 2019

Servet795675

Ben his yazdım ama kabul etmedi.

August 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.