A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A kutyák futnak, amikor ételt látnak."

Fordítás:The dogs run when they see food.

4 éve

9 hozzászólás


barnak01
barnak01

"The dogs are running when they see food" miért nem jó a fordításom?

4 éve

LacGla

Azért nem jó, mert a "...dogs are runing..." azt jelenti, hogy ebben a pillanatban futnak a kutyák.

3 éve

barnak01
barnak01

Igazad van :-) Köszönöm a segítséged

3 éve

caeiros

A food és a meal is ételt jelent, nem?

4 éve

Bagyes
Bagyes

caeiros: igazad van, éni mealt írtam

4 éve

TokaiIstva

És elfogadta?

4 éve

CsacskaMacska

A some miért kell a mondatba?

4 éve

akenesei

Érdekes, hogy itt fönt nincs "some" a mondatban, nekem mégsem fogadta el nélküle. Hopp egy élet.

4 éve

KlaudiaDobos

Gratulálok a mondat kitalálójának!! :P

3 éve