"Ördek yüzer."

Çeviri:The duck swims.

4 yıl önce

20 Yorum


-Yusuf-

The duck, It anlamina mi geliyor yani o yuzden mi swims oldu s takisi aldi.

4 yıl önce

yusufuyanik

Evet. (3. tekil şahıs olduğu için)

4 yıl önce

Resist4Freedom

Swim in uzerine basinca to swim yazıyo ama cvp swims bu yaniltmak icin mi var

4 yıl önce

iamnotabot

cümleye göre çeviri yapmıyor, farklı varyasyonları da gösteriyor anladığım kadarıyla

4 yıl önce

cancim1950

Duck swims dedim ama A duck swims oldu

3 yıl önce

emregrses

''Duck swims'' yazdim yanlis kabul etti dogru olarak ''a duck swims'' yazdi ben mi hataliyim ?

3 yıl önce

nurayicel

Aynen ben de "Duck swims" yazdım. Bir de "A" ve "The" kelimelerini ne zaman getireceğimizi bize söyleyecek biri var mııııı????? Please help me!!!

3 yıl önce

GurkanYlma

Aynen

3 yıl önce

emrahbjk

Duck swims yazdim ama benden A da yazmami istedi bu neden oldu

3 yıl önce

adinc89

A harfine ihtiyac var diyor da a harfini vermemis biz ne yapalim

3 yıl önce

CneytMelih

The duck swin neden yanlış acaba ?

1 ay önce

HaktanSezg

is olmucakmııı !!!!

2 yıl önce

AliDABAI

İs isim cümlesinde olmalı. Bu fiil cümlesi

4 ay önce

EkremDemir2

İlk defa cıkan kelimeleri önce ne olduğunu öğretmesi gerekmiyor mu sizcede

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her zaman kelimenin üstüne tıklayıp ipucu görebilirsiniz zaten

4 yıl önce

gokcesuboyraz

ama bende ip ucu yoktu yani cumledeki kelimelerin alti cizili degildi

3 yıl önce

serkan.emul

"The ducks swims" yazdım, kabul etmedi.

4 yıl önce

brahimSami

Ördekler yüzer demişsin. . Ama soruda ordek yüzer demiş.

4 yıl önce

Mauro.Ourano

Duck swims neden olmadı peki?

3 yıl önce

ipekkbayrakk

??????ben 5. Sinif ogrencisiyim

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.