"Ördek yüzer."

Çeviri:The duck swims.

February 15, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

-Yusuf-

The duck, It anlamina mi geliyor yani o yuzden mi swims oldu s takisi aldi.

June 23, 2014

usufuanik

Evet. (3. tekil şahıs olduğu için)

November 23, 2014

Aelya152417

Ama fish de swim diyor

May 18, 2019

Ebrarxdxd

Cunku fish kelimesi sayilamayan bir kelime.

October 2, 2019

mehmetyzc

Swim in uzerine basinca to swim yazıyo ama cvp swims bu yaniltmak icin mi var

February 15, 2014

terimjr

cümleye göre çeviri yapmıyor, farklı varyasyonları da gösteriyor anladığım kadarıyla

February 15, 2014

cancim1950

Duck swims dedim ama A duck swims oldu

December 26, 2014

emregrses

''Duck swims'' yazdim yanlis kabul etti dogru olarak ''a duck swims'' yazdi ben mi hataliyim ?

December 16, 2014

nurayicel

Aynen ben de "Duck swims" yazdım. Bir de "A" ve "The" kelimelerini ne zaman getireceğimizi bize söyleyecek biri var mııııı????? Please help me!!!

January 2, 2015

VkookReal

Herhangi bir ördekten bahsedersek "a duck" , belirli bir ördekten bahsedersek "the duck" olur. Sayılabilen tekil neslerin başına her zaman bir belirleyici gelmelidir.( a, the, my, your, this, that gibi )

January 19, 2019

GurkanYlma

Aynen

December 25, 2014

emrahbjk

Duck swims yazdim ama benden A da yazmami istedi bu neden oldu

January 5, 2015

adinc89

A harfine ihtiyac var diyor da a harfini vermemis biz ne yapalim

May 30, 2015

CneytMelih

The duck swin neden yanlış acaba ?

October 23, 2018

ecrin358088

Neden sonuna s eki koymak zorundayızki

January 25, 2019

Berkay736248

Balıkta swim ördekte neden swims

July 6, 2019

UmmuErva

İngilizce hocamdan cevap geldi arkadaşlar.

The duck swim olmaz

çünkü 'the duck' tekil olduğu için ve özne olarak “it” yerine geçtiği için fiil sonuna “s” takısı gelir

The elephants çoğuldur ve “they” yerine geçtiği için fiil s' almaz

Ama the elephant deseydi tekil olduğundan ve özne olarak it yerine geçtiği için s gelirdi Do does vardı geniş zamanda He She It Does olduğundan olumlu cümlede fiil yanına s geliyordu bu öznelerde

I We You They Do olduğundan fiil yanına hiçbir ek gelmiyordu Olumlu cümle için geçerli

July 13, 2019

MehmetAliBey7733

Duck swims yazınca neden kabul etmedi? Halbuki hangi ördek olduğundan bahsetmemiş diye düşünüyorum, sevcili Duolinco familyası :)

July 28, 2019

eydazelik

Dualingo*

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.