Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ördek yüzer."

Çeviri:The duck swims.

4 yıl önce

10 Yorum


-Yusuf-

The duck, It anlamina mi geliyor yani o yuzden mi swims oldu s takisi aldi.

4 yıl önce

yusufuyanik

Evet. (3. tekil şahıs olduğu için)

3 yıl önce

Resist4Freedom

Swim in uzerine basinca to swim yazıyo ama cvp swims bu yaniltmak icin mi var

4 yıl önce

iamnotabot

cümleye göre çeviri yapmıyor, farklı varyasyonları da gösteriyor anladığım kadarıyla

4 yıl önce

cancim1950

Duck swims dedim ama A duck swims oldu

3 yıl önce

emregrses

''Duck swims'' yazdim yanlis kabul etti dogru olarak ''a duck swims'' yazdi ben mi hataliyim ?

3 yıl önce

nurayicel

Aynen ben de "Duck swims" yazdım. Bir de "A" ve "The" kelimelerini ne zaman getireceğimizi bize söyleyecek biri var mııııı????? Please help me!!!

3 yıl önce

GurkanYlma

Aynen

3 yıl önce

emrahbjk

Duck swims yazdim ama benden A da yazmami istedi bu neden oldu

3 yıl önce

adinc89

A harfine ihtiyac var diyor da a harfini vermemis biz ne yapalim

3 yıl önce