1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen menüyü okursun."

"Sen menüyü okursun."

Çeviri:You read the menu.

February 15, 2014

29 Yorum


mert.hale.

The yı kullanmasakda oluyodu sanki

February 24, 2014

YasinAydoa

Sen menu okursun olur biraz tuhaf bi cumle olur sanirim :)


Trexnlne

Sen menu okursun olur. The kullandıgın zaman sen menuyu okursun olur


Rock_Roll

"The" takısı belirli nesnelerin başına gelir. "a,an" gibi takılar herhangi bir nesnenin başına gelir. Yani (Almanca bilenler icin) Almancadaki "das,die,der" e benzer.


es951

the çok da önemli değil


Nurefankaraman

The yı kullanmazsan menü olur


SedatEge

You are yaptım malesef


fuatgizem

You reads the menu yaptim neden reads olmuyordu?


Selcen_Ozturk

-s takısı sadece 3. tekil şahıs içn


es951

çünkü -s takısı sadece he - she - it kelimelerinde gelir


cross781

she demiyorki ondan


ZeynepSELB

You read the menu : niye diyorum ?? You read menu diyemiyor muyum?????


zehrakuyupnar

" You read menu " de dersin. Ama " Sen menü okursun. " anlamina gelir. Soruda ise '' Sen menüyü okursun. '' diyor. Bu yüzden önüne the koymalıyız.


Sedatylmaz

Are is neye gore kullaniliyor


ahmettngz

the yazmıom diye yanlış diyoooooooooooooo


GenYazlmc

Beyler döverim sizi -_-


Elif380347

Niye the yı kullanıyoruz ?


gktrk66881

read değilde reads dememiz gerekmiyormu


ismailylma900158

Sen olunca are gelmiyormu yaa ne dilmiş arkadaş


Aslhanztrk6

Uygulama muthis tmm da "Sen menüýu okursun" diye bir şey yok ki anlami mantıksızca ama bence


nazli199025

The yorumlarinizdan anladim teşekkürler


yasuo850703

La sorularda the yazmayinca the çıkiyo..... ...........

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.