1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen menüyü okursun."

"Sen menüyü okursun."

Çeviri:You read the menu.

February 15, 2014

37 Yorum


mert.hale.

The yı kullanmasakda oluyodu sanki


YasinAydoa

Sen menu okursun olur biraz tuhaf bi cumle olur sanirim :)


_.-.QUEEN.-._

✓Menu:Menü ✓THE menu:MenüYÜ


Trexnlne

Sen menu okursun olur. The kullandıgın zaman sen menuyu okursun olur


Sedatylmaz

Are is neye gore kullaniliyor


mercanrb

Are ne zaman kullanılır ne zaman kullanılmaz


beyzalfa

"The" takısı belirli nesnelerin başına gelir. "a,an" gibi takılar herhangi bir nesnenin başına gelir. Yani (Almanca bilenler icin) Almancadaki "das,die,der" e benzer.


SedatEge

You are yaptım malesef


ahmettngz

the yazmıom diye yanlış diyoooooooooooooo


Elif380347

Niye the yı kullanıyoruz ?


yasuo850703

La sorularda the yazmayinca the çıkiyo..... ...........


Kadiramur

The biri bana anlata bilir mi ?


NurinTice

The ı i u ü eki getiriyor yani sadece menu yazarsan menü okursun olur the menu yazarsan menüyü okursun olur. Örnek Apple: Elma The apple: Elmayı


fuatgizem

You reads the menu yaptim neden reads olmuyordu?


Selcen_Ozturk

-s takısı sadece 3. tekil şahıs içn


es951

çünkü -s takısı sadece he - she - it kelimelerinde gelir


cross781

she demiyorki ondan


ZeynepSELB

You read the menu : niye diyorum ?? You read menu diyemiyor muyum?????


zehrakuyupnar

" You read menu " de dersin. Ama " Sen menü okursun. " anlamina gelir. Soruda ise '' Sen menüyü okursun. '' diyor. Bu yüzden önüne the koymalıyız.


ismailylma900158

Sen olunca are gelmiyormu yaa ne dilmiş arkadaş


Aslhanztrk6

Uygulama muthis tmm da "Sen menüýu okursun" diye bir şey yok ki anlami mantıksızca ama bence


nazli199025

The yorumlarinizdan anladim teşekkürler


-lalalalisa_m-

Menü türkçeye ingilizceden türemiş bir kelimedir


AmoraMi1

Yaaa parmağım yanlışlıkla deydi


ZEP1903

niye reads demedik


FatmaNaz165605

Ya şu "-s" takısından nefret ediyorum yaaa kabul etseniz olmuyo mu


Leylaiek

Yeni öğrenen biri için bilmediğim uzun kelimeler. Ve Bir kelimeyi öğrenmeden yenisi


qonulyazici

Şu read reads yada eat eats olayini hic anlamadim


satiye834909

Doğruyu asıl onlar bilmiyorlar


Merve224844

Kelimelerin yerini karıştırmamayı nasıl öğreneceğiz


yesilyurtbetul

Eğer cümlede ; You read menu derse Sen menü okursun olur ama You read the menu dersek o zaman ; Sen menüyü okursun olur (。◕‿◕。)➜


YunusEmre485168

The yerine a koysak olmaz mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.