Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen menüyü okursun."

Çeviri:You read the menu.

4 yıl önce

18 Yorum


mert.hale.

The yı kullanmasakda oluyodu sanki

4 yıl önce

YasinAydoa

Sen menu okursun olur biraz tuhaf bi cumle olur sanirim :)

4 yıl önce

sselim6n

Yani

3 yıl önce

MehmetAkif548706

Program çok güzel

4 yıl önce

Trexnlne

Sen menu okursun olur. The kullandıgın zaman sen menuyu okursun olur

4 yıl önce

Bengisu00

hani ya

2 yıl önce

Mustafa805806

Olmadı ya

2 hafta önce

Rock_Roll

"The" takısı belirli nesnelerin başına gelir. "a,an" gibi takılar herhangi bir nesnenin başına gelir. Yani (Almanca bilenler icin) Almancadaki "das,die,der" e benzer.

1 yıl önce

es951

the çok da önemli değil

1 yıl önce

Nurefankaraman

The yı kullanmazsan menü olur

1 ay önce

SedatEge

You are yaptım malesef

4 yıl önce

ZeynepSELB

You read the menu : niye diyorum ?? You read menu diyemiyor muyum?????

4 yıl önce

zehrakuyupnar

" You read menu " de dersin. Ama " Sen menü okursun. " anlamina gelir. Soruda ise '' Sen menüyü okursun. '' diyor. Bu yüzden önüne the koymalıyız.

3 yıl önce

Sedatylmaz

Are is neye gore kullaniliyor

4 yıl önce

ahmettngz

the yazmıom diye yanlış diyoooooooooooooo

2 yıl önce

GenYazlmc

Beyler döverim sizi -_-

8 ay önce

Elif380347

Niye the yı kullanıyoruz ?

2 ay önce

gktrk66881

read değilde reads dememiz gerekmiyormu

1 hafta önce