Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen menüyü okursun."

Çeviri:You read the menu.

4 yıl önce

21 Yorum


mert.hale.

The yı kullanmasakda oluyodu sanki

4 yıl önce

YasinAydoa

Sen menu okursun olur biraz tuhaf bi cumle olur sanirim :)

4 yıl önce

sselim6n

Yani

3 yıl önce

MehmetAkif548706

Program çok güzel

4 yıl önce

Trexnlne

Sen menu okursun olur. The kullandıgın zaman sen menuyu okursun olur

3 yıl önce

es951

the çok da önemli değil

1 yıl önce

NurefanMel

The yı kullanmazsan menü olur

1 hafta önce

SedatEge

You are yaptım malesef

4 yıl önce

ZeynepSELB

You read the menu : niye diyorum ?? You read menu diyemiyor muyum?????

4 yıl önce

zehrakuyupnar

" You read menu " de dersin. Ama " Sen menü okursun. " anlamina gelir. Soruda ise '' Sen menüyü okursun. '' diyor. Bu yüzden önüne the koymalıyız.

3 yıl önce

Sedatylmaz

Are is neye gore kullaniliyor

3 yıl önce

Bengisu00

hani ya

2 yıl önce

ahmettngz

the yazmıom diye yanlış diyoooooooooooooo

2 yıl önce

Rock_Roll

"The" takısı belirli nesnelerin başına gelir. "a,an" gibi takılar herhangi bir nesnenin başına gelir. Yani (Almanca bilenler icin) Almancadaki "das,die,der" e benzer.

1 yıl önce

GenYazlmc

Beyler döverim sizi -_-

7 ay önce

Elif380347

Niye the yı kullanıyoruz ?

1 ay önce

fuatgizem

You reads the menu yaptim neden reads olmuyordu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-s takısı sadece 3. tekil şahıs içn

4 yıl önce

es951

çünkü -s takısı sadece he - she - it kelimelerinde gelir

1 yıl önce

metekun

The kullanmasak olmuyor mu ?

4 yıl önce

ZeynepSELB

Aynen hee

4 yıl önce