A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A kérdésedre nincs válasz."

Fordítás:Your question does not have an answer.

4 éve

33 hozzászólás


Mokuskiralylany

There is no answer for your question

4 éve

Thunderbolt77

Én is ezt írtam.

4 éve

bruati

sok helyen megnéztem és a 'for' helyett 'to' a jó megoldás

4 éve

CsacskaMacska

Azt kell megállapítanom, hogy a duot csak olyan kezdje el, aki túl van az alapfokon. Azt se értem miről beszéltek. Gondolom ezek a nyelvtani szerkezetek nem az elsők között kerülnek terítékre. És nem ez az első amibe kezdőként belefutok ...

4 éve

AnikoDibaczi

Én is kezdő vagyok. És mit ad Isten. Tudom használni. Az a NAGY titok, hogy a nyelvtannak utánna kell olvasni. Míg órán a tanár mondja el, addig itt az internet vagy maradiabbaknak ott vannak a nyelvtan könyvek.

3 éve

schiccc
schiccc

Your question has no answer

4 éve

drbogar

Mért no? Mért nem not?

3 éve

bruati

főneveket csak no-val tagadunk

3 éve

drbogar

Azért duolongozom mert nem tudok angolul.

3 éve

bruati

én meg azért segítek lehet not-tal tagadni akkor határozatlan névelőt teszünk a főnév elé

no + noun means the same as not a/an + noun

3 éve

adda76
adda76

http://lingua.angol.hu/klm/173.HTM Ez itt bővebben kifejti a tagadás szabályait.

3 éve

pozs87

Ennek alapján akkor a "Your question has no answers" is helyes, nem?

3 éve

FromLimerick

Igen

3 éve

AttilaKecs

:@

4 éve

csak.eva

Sziasztok, tud valaki abban segíteni, hogy a have miért nem jó? Miért has áll itt? A has nem csak akkor van, ha első szám harmadik személyről van szó? Előre is köszönöm a válaszokat!

4 éve

bgdssusu

Találjuk ki, hogy a "kérdés" milyen! Az biztos, hogy egyes számú... És nem én vagyok a kérdés, és nem is te... (Az hogy a "Te kérdésed", attól még nem lesz második személyű...) Csak "Ő" lehet... Pontosabban "az" (he - she - IT) Tehát egyes szám harmadik személy... DOES! :XD

4 éve

csak.eva

Köszi:)

4 éve

Eliaken

de akkor a "doesn't" meg a "have" mért van együtt?

3 éve

bruati

mert "present simple"-ben kérdezni és tagadni DO-val kell!

3 éve

zetorka

mert a do már megkapta az s-t do->does ezért a have-nek nem kell megkapnia

3 éve

Csacsika2

szuper vagy, köszi !

3 éve

AcsaiCsilla
AcsaiCsilla

A "have no", "has no" szerkezetet nem nagyon szereti a program... Azt hiszem, nekem még egyszer sem fogadta el...

4 éve

pityuci

Azonkívül a -ra,-re ragot soha nem fogadja el ,,for",csakis ,,to" elöljáróval,még ha az számára,részére értelemben is van használva.

4 éve

janosiimola

Miért kell az ,,an"?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert az "answer" megszámlálható főnév. Az a/an használata kötelező minden megszámlálható, de határozatlan főnév előtt. Például: It is a house Magyarul helyes úgy is, hogy "Ez ház", és úgy is, hogy "Ez egy ház".

4 éve

MargitBalo

Nagyi:-) Ha ezt irtam megfejtesnek, miert jelez hibat? Your question does not have an answer.

3 éve

Bagyes
Bagyes

Ezt írtam: No answer to your question. Erre nem a fenti megoldást adta, hanem ezt: "There's no answer to your question" A válaszom persze nem fogadta el, pedig szerintem jó.

1 éve

Marika133261

A nyelvtant miért nem magyarázzák el, vagy miért nincs valami táblázat, hogy az ember tudja mi- mit jelent és mikor melyiket kell alkalmazni? Így csak találgatni tud az ember!

1 éve