1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We see each other tomorrow."

"We see each other tomorrow."

Fordítás:Holnap látjuk egymást.

February 15, 2014

7 hozzászólás


brutus01

Az angol a kijelentő mondatait alannyal kezdi. Az általános angol mondatot így rakhatod össze Ki+csinál+valamit +hol+mikor.Ha igével kezdesz, akkor felszólítasz.


Xabb221

Stimt. A szórend kijelentő mondatban mindig: alany + állítmány + tárgy + határozó(k).


Adrienn912857

Each other azt jelenti, egymást?


gabornok88

A "we" akkor miért is szerepel ott?


bindanino

:) MI látjuk egymást holnap. csak magyarban ezt nem írod így ki. Ha nem lenne ott csak így: " see each other tomorrow", egyrészt hiányzik az alany, másrészt akkor lehetne they is, és így már más lenne a jelentése.


Andis77

Nem azert, mert ez egy kijelento mondat es nem felszolito????? Szerintem...


BBOERK

Holnap egymást látjuk. Miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés