1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He serves the rice."

"He serves the rice."

Fordítás:Felszolgálja a rizst.

February 15, 2014

16 hozzászólás


hajnalgyongyver

rizst szolgál fel -miért nem jó?


eminens2

the rice = a rizst 2018.12.01.


ZsMhesi

Ln sem értem, ln is így fordítottam le


KuikGabor

A "Tálalja a rizst." miért nem jó??


EgetoPeter

"a rizst szolgál fel" fordítást továbbra sem fogadja el, ezekszerint nem jelentette senki?


nyusziagyar

A határozott névelő miatt legfeljebb " A rizst szolgálja fel." lenne még helyes. :)


[törölt felhasználó]

    Rizst tálal miért nem jó?


IzabellaSz2

    A "Rizst szolgál fel." 3 év után sem fogadja el.


Zsuzsi182464

    Mert nem jó fordítás, nem is fogja elfogadni. Azt a bizonyos rizst szolgálja fel! :)


valentinaaa03

    Ugyan azt irtam le ami a helyes valasz megsem fogadta el :o


GerleiIstv

    Azt gondoltam, hogy a "rice"- nem lehet rosszul, érthetetlenül mondani. A férfi hangnak sikerült!


JanosGrenc

    szörsz = serves. Meglehetősen furcsa kiejtési mód


JanosGrenc

    szö = serves. fantasztikusan jó a nyelvi beszédsegítése az autamatának. Így ez teljesen értéktelen !!!!


penege

    Rizst szolgál fel miért nem jó?


ZsMhesi

    De miért nem te válaszolsz, miért kell a tanulók válasza között keresni helyes választ?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.